TingeL Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 var på ultralyd idag,alt var bra med vakre prinsessa vår,bortsett fra avvikende hodefasong og forøket væskemengde i hode...fikk raskt time på riksen,allerede lørdag for å sjekke dette grundig...jeg er livredd!!!noen som har det likt?sliter med detta,regna jo ikke med et sånt svar lissom :S dakkar lille vakre frøet mitt!!!
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Uff...håper at det viser seg å være ingenting galt med jenta di! Hva kan avvikende hodefasong og forøket væskemengde i hode være da? Er det farlig for babyen? Ønsker deg masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå