Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ultralyd idag,alt var bra med vakre prinsessa vår,bortsett fra avvikende hodefasong og forøket væskemengde i hode...fikk raskt time på riksen,allerede lørdag for å sjekke dette grundig...jeg er livredd!!!noen som har det likt?sliter med detta,regna jo ikke med et sånt svar lissom :S dakkar lille vakre frøet mitt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff...håper at det viser seg å være ingenting galt med jenta di!

Hva kan avvikende hodefasong og forøket væskemengde i hode være da? Er det farlig for babyen?

Ønsker deg masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...