Gå til innhold

Kjeder meg!! Forslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

tre uker til termin...kjeder meg litt, kan liksom ikke gå å shoppe hele dagen,,,, hjemmet mitt kan jeg ikke få mere rent ;) sydd litt puter etc... ellers er jo di fleste på jobb,,, noen forslag til hav jeg kan finne på,,, burde jo nyte den siste tiden, gjør jo det, men enkelte dager er grusomt kjedelige!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at alt av babytøy, tepper o.l er vasket og lagt klart? Sykehusbag\en er pakket?

Ellers så har vel de fleste bilder som kunne trengt å få hjem i et album, evt scrappe dem hvis du har god tid og kreativitet.

Biblioteket er et fint sted for mye; lån mange filmer, bøker, musikk... Bak kakebunner, boller o.l for å fryse ned til etter fødsel.

Skriv ned tanker om babyen før fødsel i begynnelsen av en evt. babybok der du skal ha evt. bilder, hårlokk etc. Evt. lag et lite brev til den lille i magen som kan spares til han/hun blir stor.

Overask typen med en skikkelig romantisk middag.

Surf internett for noen matoppskrifter på ting du ikke har prøvd, eller kunne tenke deg å prøve. Eksperimenter på venner og bekjente.

Dra på BIM treff.

Vært på omvisning på sykehuset enda?

Hm, det var alt jeg kom på i farta. Håper noe hjelper?:-)

Har selv tre uker til termin, men med fire barn og et hus som av en eller annen grunn ikke kom med en selvrensingsfunkskjon, har jeg ikke noe særlig tid til overs....

Skrevet

Nesten godt og høre det er andre som kjeder seg. Jeg også har 3 uker igjen til termin. Mitt problem er at jeg har så vondt i ryggen at jeg klarer ikke gjøre så mye. Må ta pauser og ligge i sengen.Ha ha,føler meg som en strandet hval når jeg ligger der. Prøver og "ordne" meg litt til fødsel jeg da, napper øyenbryn, lakker tånegler (en utfordring med den magen)og andre tåpelige ting. Har til og med begynt og spille playstation av alle ting.Ellers drar jeg på besøk til de som er hjemme, prøver lage litt god mat, og ta fatt på prosjekter som har vært utsatt lenge, male vinduskarmer etc.. Fotoalbum er jo en god ide, ettersom det snart blir enda mer bilder og få orden på.Man kommer nok ikke unna kjedsomhet disse siste ukene. Husker fra forrige gang at det ble værre og værre dag for dag de siste ukene:(

Skrevet

det er akkuratt det, energien er der i hodet , men kroppen orker ikke, spes beina!! men det er jo alltids disse små tingene må skulle ha gjort,. lakke tå negler he he det er en utfordring,,,,prøver så godt jeg kan .. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...