Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Vi skal på tur i helga til et badehotell og eneste jeg har lyst til er å ta boblebad, det kan kanskje hjelpe på vondtene i kroppen. Men husker ikke fra forrige gang, kan vi det som gravid??
Frk. uflaks Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Har hørt at man ikke skasl ta boblebad, vet ikke om det stemmer?
snart mamma 85 Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 har egentlig lurt litt på det selv... men gar tatt det et parr ganger,,, bare passe på at det ikke er for varmt oig for lenge,,, men lille krabat i magen er aktiv å frisk så langt vi kan se,.,, tror ikke det har hatt noe dårlig virkning!
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Hmm, jeg husker ikke hva jm sa forrig gang om det! Vet at man ikke skal bade og sånn når det nærmer seg og hvis vannet har gått eller det er åpning. Men boblebad tidligere i svangerskapet? Noen andre som vet?
Brillefint - Jadda! Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Var inne på babyverden å søkte litt,... Der svarte JM på spm. om dette at man kunne ta boblebad, mens inne på en legeside svarte legen at man ikke burde ta... Jeg skal på spa i helgen og komer nok til å ta boblebad, i allefall litt... kan UMULIG skade... og så skal jeg ta badstu, men ikke overdrive... alt med måte?!
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 Badstu skal jeg ikke ta men da blir det boblebad på meg gitt vet av erfaring at det ikke er for varmt vann der så bebisen blir ikke for varm. NOE må jo jeg også gjøre når de andre er i badeland med sklier og greier!
Mokina Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Heisann, Jeg tok boblebad med massasje under hele graviditeten min. Det var SKIKKELIG deilig å få massasje på korsryggen og lillemor har i allefall ikke fått noe skade av det. Så lenge mor har det bra har bebissen det bra, tror nå jeg. Du kjenner jo om du blir for heit og da er det bare å gå opp av badet en stund og kjøle deg ned : ))) kos deg - og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå