Gå til innhold

Har du samme far til dine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, men folk jeg ikke kjenner antar ofte at jeg har med 2 forkjellige fedre siden det er 7,5 år mellom dem. Passer ikke for alle å få barna tette. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men de er ulike. Den ene er mørk, den andre er lys, akkurat som meg og faren, jeg er lys blond, han er mørk fra midtøsten.

Skrevet

Jupp samme far til alle tre :)

De to eldste blir tatt for aa vaere tvillinger hele tidensaa soeskenlikheten er det ikke noe aa si paa her i huset :)

Skrevet

Ja alle mine tre har samme far :)

Skrevet

Jepp og har tenkt å fortsette med det...

Skrevet

samme far til alle 3:-)

Skrevet

Samme mamma og pappa til barna mine.

Skrevet

nei det har jeg ikke,eldste har en pappa og to miste en annen er gift med faren til di to minste,og pappaen til eldste døde i fjord

Skrevet

Nei desverre... Har en på 10 år, ble gravid som 18 åring etter å vært sammen bf i to mnd. var overbevist om at han var den STORE kjærligheten (he he det var han IKKE;0)) Har også ei på 11mnd med han jeg nå er gift med. Kan gjerne tenke meg flere barn med han da...;0)

Skrevet

Jeg ble også gravid som ganske ung, nettopp fylt 20 år og forholdet til bf hadde bare vart i 9 mnd. Tror ikke det var noen som hadde trua på oss, men vi har heldigvis klart oss. Har vært en del opp og ned selvfølgelig, men nå har vi snart vært sammen i 12 år og har aldri vært lykkeligere. :o)

Skrevet

Nei.

Ble gravid som 17-åring, fikk eldste da jeg var 18. Vi var sammen i 5 år og forlovet, men noen forandrer seg mye i den tiden, spes. når en får barn, så vi gled fra hverandre.

Fant meg en alenefar etter noen år. Flyttet sammen, fikk barn og giftet oss :-)

Skrevet

nei, ble gravid når jeg var 18, ikke helt planlagt siden jeg ikke var sammen med bf, og visste vi aldri kunne bli sammen heller. Guttungen er nå 8(om 21 dager) Er samboer med pappaen til lillemor. Hun er 2 år og 8 mnd. Samboern har ei datter på snart 7 år også.

Skrevet

Ja har samme far til begge mine jenter.

Skrevet

ja, det har dem, men er ikke sammen med bf mere....

Skrevet

Samme far til mine 2 (en på snart 3 år og en på snart 6 mnd). Håper det blir barn 3 snart :o)

Skrevet

Ja, samme far til alle sammen.

Skrevet

Ja de har samme far. Det er bare 2 år og 3 mnd mellom dem også.

Skrevet

mine to eldste har samme far, den i magen har en annen far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...