Gå til innhold

HULK!!! det skjærer i mamma hjertet mitt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ida er ei skikkelig mamma og pappa jente!! og savner den av oss som ikke er der MASSE!!! nå er pappen på jobb i nordsjøen på 5.dagen og hun ligger å skikkelig griner fordi hun savner ham så fryktelig!! hun har et bilde av ham som hun pleier å ha i senga si når hun savner ham og nå har jeg sittet inne med henne å snakket med henne om at pappa kommer hjem i morgen og så videre for å roe henne ned, så nå har hun roet seg og TVIHOLDER på bildet av pappsen sin!!=(

kan virkelig ikke være lett å være 2.5 år å savne noen så masse!!!! huff!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå... så søt hun er da! Lille jenta som er glad i mamma'n og pappa'n sin det... :)

Skrevet

hun er det=) men huff det er vondt å se at hun savner ham sånn og ikke helt klarer å sette ord på det!!=(

Skrevet

stakkars lille da. men samtidig så søt da=)

jeg går hjemme og venter på babyen i magen. barnehagen er stengt også så jeg har gutten hjemme om dagen. og han vet pappa er på jobb, men han spør nesten hver dag når han våkner. for da kommer han inn til meg og sier. pappa jobber??

sier jo alltid at ja han er på jobben, men noen ganger så sier han nei det er han ikke pappa er nede. og selv om vi går ned og ser så sier han fortsatt at pappa er hjemme. så noen ganger må vi ringe pappa så han får snakke med han. så han selv kan fortelle at han er på jobben og kommer ettepå. han jobber ikke borte da slik som din mann. er hjemme hver dag etter jobb.

syntes synd på han når han er så fortvilet for pappa er på jobb, og sier at pappa må komme hjem. og i helgene så blir han så glad når han kommer inn på rommet vårt om morgenen og ser pappa ligger å sover i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...