Gå til innhold

Kvalme i forhold til kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at man kan være mer kvalm hvis det f.eks er jente enn gutt? Eller motsatt..

Og man får vel kviser hvis det er jente, fordi hun stjeler mors skjønnhet..

Jeg har kviser, og jeg er i tipptopp form! Har vært så lite kvalm at jeg faktisk nesten ikke husker det engang. Skjedde det, så gikk det over etter 4-5 minutter uansett. Så har vært VELDIG heldig!

Artig å spekulere litt angående kjønn.. spent :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg har skjønt så er man ofte kvalmere med jente. Men det behøver ikke alltid å stemme.

Men flertallet av de som lider av ekstrem svangersskapskvalme bærer på en jente.

Jeg var sinnsykt kvalm og dårlig døgnet rundt i 4 mnd og jeg får jente, så stemte på meg.

Det med kviser og sånn har jeg ikke mye tro på.

Skrevet

Gammeltanta mi drømte (et halvt år siden) at det kom ei lita jente til nærmeste slekta vår.. håper hun har rett, hun hadde iallefall rett i at noen ble gravid :D

Jeg er SÅ nysgjerrig :D :D :D

Skrevet

første svangerskapet var jeg kvalm og kasta opp hver morgen i 3 mnd. fikk gutt.

andre svangerskap var jeg kvalm hele døgnet, kasta opp litt, fikk jente.

denne gangen har jeg vært kvalm hele døgnet, ikke kasta opp, venter gutt.

Utifra hvordan svangerskapene har vært, skulle jeg hatt jente i magen nå, så det stemmer ikke alltid..

Skrevet

Jeg har også kviser.. Men finnes ikke kvalm.. Eneste er at jeg er litt kvalm morgenen jeg skal på kontroll.. Men det er vel heller spenning..Jeg fikk i allefall beskjed etter UL i DAG at vi skal ha ei lita jente, så jeg vet ikke.. Vi har hatt generelt veldig lite kvalme i min fam. mamma var ikke kvalm med meg, og mormor var ikke kvalm med noen av jentene sine.. Men det er vanskelig å si.. Lykke til videre uansett! :-)

Skrevet

jeg var ekstreeemt dårlig\kvalm og kasta opp flere ganger i døgnet fram til uke 19...jeg skal ha gutt, så stemmer ikke alltid :)

Skrevet

Jeg var kvalm hele døgnet, men det varte bare i tre uker. Vi vet ikke kjønn, da, så det blir spennende. ;) Jeg forhørte meg i familien, mtp denne teorien... Min mor har tre jenter, og har vært kvalm alle tre gangene, men mest i første svangerskap. Svigermor har fått både gutt og jente, og var ikke kvalm i noen av sine tre svangerskap. Det er nok veldig individuelt!

Skrevet

Ikke kvalm, men plutselig har jeg fått kviser i en alder av 26 år...:( gutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...