~~DoraDora~~ Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Er så lei av de samme dusjsåpene, og har lyst å prøve en ny... Her går det mest i Lano og den der turkise...islandske dusjsåpa.
bente69;) Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg bruker Sebamed sin dusjolje, knall god:) Har slutta å bruke bodylotion etter jeg begynte med dusjolje. Kjøper den på apoteket, en annen dusjolje som er god er det røde og hvite merket på apoteket, heter noe på E, knall god
~~DoraDora~~ Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Får ta meg en tur innom apoteket jeg da:)))
bente69;) Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Ja, det burde du. Jeg har fått knall myk hud etter jeg begynte med dusjolje hvertfall. Det skummer ikke så mye, men ta en dråpe med str på en rosin, gni/skum opp olja i hånda før du begynner å vaske deg. Lykke til med dine nye barnehud....*ler*
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Signerer Bente69 her! Det er bare så mye lettere å tørke seg, og fuktighetskrem er unødvendig. Deilig følelse. Ja til olje!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 bruker forskjellige fra apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå