OsloMor Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Ventet i 19 med yngste, ikke noe stort savn akkurat;).
OneOfTheBoys Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Fikk den igjen for mindre enn to uker siden,10 mnd etter fødsel. Og i går kom den IGJEN ! Huff kjipt, og merkelig..
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Fikk den forige søndag... 13 1/2 mnd etter fødselen...ikke noe særlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå