Snuppa's mamma Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 tror jeg hadde el for 2-3 dager siden, kan det være et tegn allerede på graviditet?? eller er jeg litt for optimist nå? er gørr forkjølet og har ømme pupper!!! Pleier aldri ha det jeg, men er kanskje bare hjernen som spiller et puss!!!:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Haha..blitt forkjølet jeg også (en uke etter el), og har ømme bryster :-P Pleier å ha murringer mellom EL og ikm, men denne gangen har jeg det ikke...*håååper på spire*!!!
Snuppa's mamma Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 hehe godt jeg ikke er alene, leste et innlegg lenger ned om det samme!! Ja da får vi bare krysse fingrene og det som er på at vi er gravide:) Jeg hadde blitt overlykkelig!!! Men tiden går så innmari sent, blæh!!! Lykke til da pfeew og alle andre....)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Tiden mellom el og ikm er uendelig lang!! Har du linken eller overskriften på det innlegget så jeg kan se? Jeg kommer til å smile heele dagen hvis jeg får positiv test!!
Snuppa's mamma Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138253295 ja det går altfor tregt:) regner ikm ca 30 juli, når har du ???
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Takk for det Jeg har ikm på tirsdag 22.juli =D Under en uke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå