Gå til innhold

connie 79 2barnsmor!:)

ღ cindarella-twinsღ

Anbefalte innlegg

Hei.. fikk ikke sendt mail til deg, sto at innboksn din er full :) Alikevel, Birk har også blitt mye mer rolig etter vi startet med minifom, men kan være at han også er blitt større rett å slett.. men kjenner han jo også bedre nå og vet at han feks er trøtt dersom han gråter.. men er fortsatt litt at han kan nettopp ha spist og søvd men fortsatt gråter.. men er jo heller ikke lenge til de er 3mnd:) JIPPI:) Hehe:) men er mye mer kos nå asså:) Lykke til hos manuell terapaut da:) å kos dere videre på ferie:) Vi skal på hytte tur i helga.. bi spennende med tanke på at vi har med flaskemat og sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal få slettet litt jeg:)

Hørte at minifom ikke var å anbefale lengre, men jeg tok den avgjørelsen at jeg bruker den likevel. Vil tro den hadde blitt trukket fra markedet om den var skadelig!!! Den er jo blitt brukt i mange år!!!!

Hvordan gikk hytteturen? Det er litt stress med flasker på ferie. Skal jo være så sterilt!! Men det går jo på sett og vis. Har med flaskesterilisatoren og har micro i campingvogenen. Så fyller vi kommen med varmt vann og vasker de som her hjemme. Så det går jo. Blir spennende hos manuellterapaut, men tror ikke det er kiss lenger. Tror det var magen som hanglet og var vond! :) Alt er mye bedre nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...