Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig å kjenne når man har hatt sex hvis damen som er gravid ikke får orgasme? Er 38+0 i dag og har lyst å forsøke, men føler sambo ikke vil...hva skal jeg gjøre for at han skal få lyst?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte egentlig ikke helt hva du lurte på jeg...

Hvis det er ang om samboeren din vil merke noe når han er inni deg, så tror jeg ikke han gjør det, min samboer merker ikke noe "forskjell", jeg er i uke 39.

Og ang hva du skal gjøre for å få han til å få lyst, er d vel kanskje greit å snakke litt m han om at det ikke er ubehagelig for deg og forsikre han om at barnet ikke heller får vondt. Sies det ikke faktisk at det er sunt? Mener å ha hørt det, kvinners orgasme kan i tillegg hjelpe til med å forberede livmoren til fødsel osv. Uten orgasme er det velbehag man føler vil jeg tro... og sex kan være så mangt da, man trenger jo ikke penetrering om mannen synes det er litt rart...

(mener ikke å være noe wannabe psykolog da, haha.....)

Skrevet

Vi pleier å ha et vorspiel først, så inni meg til slutt.

Orker ikke ha han så mye ut og inn for jeg blir så fort sår... Skjønner ikke hvorfor det men.

Men han er jo såå blid for at han endelig får noe:) hehe, har ikke vært det jeg har vært mest lysten på siste tiden, så er mest for å "prøve" å sette igang no:)

Men det er ihvertfall ikke noe farlig for barnet, om han føler det!

Prat om det som Thumper sier..

Lykke til.. :o)

Skrevet

Jeg mente hva kjenner jeg som er gravid etter et samleie? Kan det føre til rier?

Skrevet

Trur ikke vi kjenner noe spesielt, annet enn at noe i sæden gjør at rier kanskje setter igang, og da vil du merke det..

Her går det mårran og kveld, men har ikke kjent no enda:(

Skrevet

Snakket med sambo i sted og det virket på meg som at han ikke ville ha sex fordi sist vi hadde det funket det ikke. Så jeg får vel heller bare smøre meg med tolmodighet.

Skrevet

Hehe.. Samboeren din bør vel ha andre "goder" av sex med deg enn det å starte rier? ;) Her i huset stiller gubben opp med en gang han får nyss om at han kan få seg en ekstra runde i senga. Det er bare å trekke på seg silkekjole og lage litt lokkelyder forran TVn. Hihihi! (Han er en ganske enkel sjel på det området..)

Skrevet

Ja hvis ikke får du jobbe skikkelig med han og rett før han skal komme så slipper du han inn da vettu;)

Du trenger jo bare den.. hehe

Skrevet

Hehe morsomme dere :)

Skrevet

Min sambo synes det er litt rart når han kan se magen mens vi har sex, for da føler han at han kan skade babyen! Noe han jo ikke kan, men han synes nå at det er litt rart. Bedre for ham om vi kan finne stillinger der magen ikke er så tydelig "i veien." Litt sånn ute av syne, ute av sinn fungerer best for oss.... *ler*

Skrevet

Hei du,

Tenkte at siden ingen har kommentert det så er det ikke uvanlig at du får kynnere etter sex, men det er ikke noe farlig. Men du setter ikke i gang fødselen dersom du ikke er moden for det. Dessuten så er det stoffer i sæden som virker på livmorhalsen og det er det som virker på modningen.

At samboeren din synes det ikke er noen vits fordi det ikke fungerte sist er jo en dårlig unskyldning, det burde jo heller være en motivasjonsfaktor!

Vi har ikke mye sex lenger, kanskje 3 ganger på 14 dager, men heldigvis har typen forstått at babyen ikke forstår hva det er snakk om dersom han merker noe. Leste en gang at de liker "masasjen" så vi ler og sier at nå maserer vi lille baby litt hihi

Skrevet

Hehe... Akkurat det med massasje har jeg også hørt. Så hender vi gir lillegull i magen en god massasje før vi sovner. Vi pleier å le litt av det vi også.... hihi.

Men merker at det ikke blir like mye som før nei... Den magen er litt i veien nå, og jeg er mye mer sliten. Orker ikke like mye sprell som før.... Irriterende egentlig.... Men men.... Vi får ta det igjen når gullet har kommet ut.... ;o)

Skrevet

Ang massasje så har jeg hørt at når hun får orgasme og livmoren trekker seg sammen, så føles dette ut som om man gir babyen en god klem. Så her i huset vil gjerne han gi babyen en nattaklem hver kveld.. hehe

Skrevet

hehe, jeg tenkte for endel uker siden at jeg skulle være litt sexy og forføre gubben. tok på meg en slik neglisje/nattkjole som er litt stretchy og som kunne gå over magen. Herregud. så ut som en strandet hval, helt jævlig. så jeg begynte å stor grine, (hormoner anyone?) Tuslet ut i stua til sambo mens tårene trillet over hvor stor jeg hadde blitt. Hahaha. stakkars gubben, han måtte heller bruke kvelden på å trøste meg og si hvor fin han fortsatt syntes at jeg er. Ikke akkurat den sexy forførerinnen jeg hadde satset på å være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...