Gå til innhold

Noen som skal føde på Gjøvik?


Hengebuksvinet&de4grisungene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 3. Men den blir nok flyttet til nærmere midten av februar på ultralyd tror jeg. Men du kan vel bli med på treff? Jeg har vært med ett par ganger nå, og de fleste har fra august til desember mage. En i januar og meg i februar. Veldi koselig med flere små mager om du er intr. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på Gjøvik sist og skal nok det denne gangen også... Foreløpig termin etter tidlig ultralyd er 25.februar.... Blir nok flyttet litt lenger mot mars på ordinær UL tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere født på Elverum, men ikke spesielt positiv opplevelse + at jeg har hørt så mange skrekkhistorier derifra..

 

Tenker derfor endel på Gjøvik som et alternativ..

 

Hadde du en positiv opplevelse på Gjøvik, og event hva har du hørt om fødestedet?

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall bare positivt og si om Gjøvik, men har ikke prøvd noe annet sted heller da! De var veldig blide og koselige alle vi traff på der, og de har både badekar, akupunktur, lystgass, epidural (prøvde alt jeg... ;P) og familierom. Det hele var en veldig positiv opplevelse for oss hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, det hørtes jo bra ut:-). Det er vel slik at det er begrenset med familerom eller - ikke noe alle kan få?? Jeg vurderer Gjøvik sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var tre eller fire familierom der jeg. Så hvis det er flere enn det som vil ha, så går det jo ikke... Men da vi var der var det ingen andre som fødte faktisk! Var noen få der når vi kom inn, men de dro etterhvert, så vi hadde så godt som hele avdelinga for oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er flinke og snille på Gjøvik, har født to ganger der før, og en gang på Haukeland. For å sammenligne, så kan man si at det er en fordel at Gjøvik ikke er så stort, men det er stort nok til å ha et profesjonelt nivå. Også avhenger det litt av når på året man føder med tanke på hvor fullt det kan være på avd. I februar tror jeg det kan være ganske stille, så om man har ønske om å være alene prøver de å tilrettelegge det, i alle fall de første dagene. Når det gjelder familierom har jeg ingen erfaring siden vi ikke har brukt det. Pappa her i huset må være hjemme og passe de andre.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...