Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 ..elsker du alle barna like mye, eller går det ann å føle forskjellig for barna sine?? Er nyskjerrig på dette...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har to, og elsker dem begge like mye. Mange sier at de elsker barna sine like mye, men på forskjellige måter.
fumlis og skrikerungene Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Ja, jeg elsker de like mye... Men har fått et mye vanskligere forhold til eldste etter minsten kom:(
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 ..men hvordan går det ann å elske på forskjllige måter?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 jeg har to, og elsker dem begge like mye :-)
zethaline Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Men hvorfor har dere fått et vanskeligere forhold til barna deres??? Jeg har 4 og elsker dem alle like mye og på samme måten;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå