Gå til innhold

Har du mer enn et barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..elsker du alle barna like mye, eller går det ann å føle forskjellig for barna sine??

Er nyskjerrig på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to, og elsker dem begge like mye. Mange sier at de elsker barna sine like mye, men på forskjellige måter.

Skrevet

Ja, jeg elsker de like mye... Men har fått et mye vanskligere forhold til eldste etter minsten kom:(

Skrevet

Samme har jeg, fumlis...

Skrevet

..men hvordan går det ann å elske på forskjllige måter?

 

Skrevet

jeg har to, og elsker dem begge like mye :-)

Skrevet

 

Men hvorfor har dere fått et vanskeligere forhold til barna deres???

Jeg har 4 og elsker dem alle like mye og på samme måten;-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...