Brillefint - Jadda! Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hei... Skal på utdrikkningslag i helga, og har i den forb. ansvaret for å lage noen morsomme leker/konkurranser... Noen forslag? Og så trenger jeg tips til morsomme ting vi kan skravle om/mimre om. SKal skrive ting på lapper og legge i en kurv som vi skal trekke, og fortelle... Eks: morsomt barndomsminne... osv...
moder3 Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Bare IKKE kle henne ut i 80talls grilldress med svettebånd... jeg sa fra til mitt utdrikningslag at det var eneste jeg ville nekte å være med på dersom de hadde det i tankene. Ser så mange som gjør det. Men det er meg da, kan jo hende andre synes det er morsomt... Jeg ble påkledd kudrakt inkl lue med ører:P og så hadde de bakt kanelboller m/sjoko, fikk et brett med disse som jeg skulle selge, samt et skilt på ryggen med teksten "Ferske kuruker til salgs! 5 eller 10 kr, or whatever I can get!" Fikk faktisk byttet til meg ganske mye artig på Bondens marked som tilfeldigvis var i byen samme dag: Etterpå holdt jeg konsert i gata (oppe på en palle) med iPod i øret, hadde piknik i parken med "foto-session".. Men dette ble vel ikke akkurat svar på det du spurte om.. Mimring om den første kjærlighet, første fylla, flaueste opplevelse, første kyss, morsomste date, beste sjekketriks en har vært utsatt for.. hm.. vanskelig å gi så mye tips uten å vite hvordan personer det er.. Lykke til i alle fall!!!! =)
2pluss1engel Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 jeg er ikke så flink med sånt men var just i selskap og der hadde de pakket inn en liten gave i mange lag papir. utenpå hvert lag med papir stod det et spørsmål om en av de som var til stede. den som svarte riktig på spørsmålet fikk pakken og skulle ta av et nytt lag papir og så lese spørsmålet som stod. sånn fortsatte det helt til det bare var et lag igjen og den som da hadde pakken fikk innholdet. ei lang og kronglete forklaring men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå