Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 ...han blir jo bare penere og penere til eldre han blir.... Synger fint gjør han også.... sukk... ;o)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Ja han er kjempekjekk!! Men synes han gnåler litt for mye når han synger. Men pen er han!
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Signerer deg anyone:-D Seski, rett og slett:)
PAVEEL Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 ja, han blir bare kjekkere og kjekkere.... ikke akkurat SWAY.....hihi;-)
Me & Ne Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 lys i vinduene men ingen hjemme ,vil jeg si....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå