Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 På jobben i dag så har det rett og slett vært plagsomt.. Jeg har luktet alt mulig rart.. ( og jeg jobber på sykehjem.. hahaha... ) Jeg har luktet når noen har hatt avføring på laaang avstand.. Jeg har luktet helt andre merkelige ting på andre sider av rommet som de andre ikke merket før de sto oppi det omtrent... Nesten slitsomt dette.. Hunden lukter vondt.. Gulvet lukter vondt ( vasket det jo i går)-.. hmm.. Ja tilogmed jeg lukter nesten vondt.. hahaha... Nei nesen min er totalt på villspor akkurat i dag.. Husker ikke om det har vært slik de andre gangene jeg har ventet mensen..
celodi Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Gravid? Jeg lukter også alt!!! Gubben sier alltid:du og den luktingen din til meg=)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 sånn har jeg det om dagen også... Er jo gravid da så der er nok forklaringa men det er ikke mye gøy!! har fått helt vaskedilla her for plutselig virker alt som egentlig er rent skittent.... kjøleskaplukt er forferdelig, nyvaska oppvaskmaskin brekker jeg meg av osv... så rar man blir!! hehe. er glad jeg ikke er hund som skal lukte på allting hele tiden
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 For og si det sånn... Blir luktesansen min mye bedre en dette når jeg blir gravid kommer jeg nesten til og slite på jobb.. hjelpes.... =(
PAVEEL Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 vedder en 100ings på at du er preggers denne mnden;-) når venter du tr?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 I dag.. hehehe.. Jeg er i 28 dagen i syklusen i dag... Hadde første dag av siste mens 20 Juni.. =) Er ikke umulig at jeg er gravid.., men tror desverre ikke det.. Og er ikke snakk om at jeg skal ta grav.test ...
celodi Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 spennende!!! Jeg er også gravid,men denne luktesansen har vært her siden mitt 1.svangerskap... Blir ikke kvitt den...hehe..Er en sporhund=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 Følt meg som en sporhund selv i dag.. Snuset meg frem til bajsebleier mellom 24 beboere på lang avstand i hele dag.. hahaha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå