Gå til innhold

Trenger motivasjon fra dere jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å gå ned ca 30 kg av helsemessige årsaker, men har ikke motivasjon. Jeg klarer å holde en slankekur i max 2 uker...

Til og med ikke bryllup og baby da jeg er "ferdigslanket", mine største ønsker her i livet, motiverer meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt litt motivasjon selv. Det er jaggu ikke enkelt å gå ned i vekt. Jeg er ikke overvektig, men jeg skulle gjerne gått ned noen kilo for å nå min idealvekt.

Jeg tror rett og slett at man må gå ned sakte, og forandre på måten man lever på, litt etter litt. Slankekurer har jeg ingen tro på. For man kan ikke gå på en slankekur i all evighet, og når man slutter, så vil man jo gå rett opp i vekt igjen.

Små skritt om gangen, forandre på små ting i hverdagen, det vil gi resultater over tid. Tror hvertfall det er det eneste som kan funke på meg. Jeg spiser ikke så mye, men jeg spiser ganske usunt, da jeg er veldig glad i søtt.

Det er lett å gi råd til andre, men ikke så lett å følge dem selv..he, he!

Jeg skal prøve å ikke gå opp så veldig mye før fødselen, men satser på å rase ned i vekt med mye amming, litt trening, og sunn mat etter fødsel :-) Har termin i begynnelsen av desember, og satser på å få fin kropp til bikinisesongen neste sommer ;-)

Skrevet

liker du å trene, så kjøp et klippekort på et treningssenter, å hiv deg på to-tre timer i uka! =) viktig å trene variert, prvø både aerobics, spinningmog styrketrening!! =) er du ikke fan av denne treningsmetoden, så prøv å gå/sykle/jogge en halvtime/time i friluft hver dag. =) samtidig er d viktig å regulere kostholdet; skipp smøret på skiva, å prøv å spis mer proteiner enn karbohydrater!! d er også bra for forbrenningen å feks gå en kjapp tur om morgenen før du spiser frokost =) drikk kun vann til maten, legg inn mange mellommåltid bestående av frukt og grønnsaker, eller "sunne" salater. snoperier må jo en fortsatt kunne unne seg, men i små mengder, å gjerne kun en dag i uka... =)

en må "lide litt" i begynnelsen, men etter noen uker går d som på skinner, å da begynner d å vise på vekta å =) tar gjerne en stund før d begynner å løsne...men ikke mist motet å gi opp!!

å husk; jo mere trim, jo bedre !!! =)

Skrevet

har selv gått ned mye, så snakker av erfaring ;P =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...