*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 er det flere som har rolige babyer?? jeg kjente tidlig spark og jeg kjenner liv men det er mest små dulting og litt trykking mer enn spark og kjenner at babyen "flytter" på seg, hører alle snakker om at det gjør så vondt når de sparker i ribbeina, å at de aldrig får fred fra turbo babyen. Jeg har ikke det problemet, har ikke fått et eneste spark i ribbeina, (babyen ligger med hodet ned) ingen turbo baby her altså...... kan det være et tegn på at noe er galt?? eller kan han bare være rolig av seg??
NormaJean Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 hvis ungen din har vært rolig hele svangerskapet så hadde jeg ikke uroet meg i det hele tatt. tror regelen er at man skal kjenne liv minst 2 ganger om dagen. også hvis bevegelses mønsteret har forandret seg, plutselig mye mindre liv så skal man ringe til føde og spørre om råd. Tell Trivsel heter det. Jeg er en som har turbo baby, ribbeina min er så utrolig såre nå. Men JM sa til meg at alle babyer er forskjellige og det man skal være på utkikk etter er en forandring fra det som er normalt for babyen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå