yasmina Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Og hva har dere evt gjort ? Her blir det ingen ferie denne sommeren ettersom jeg er gravid og mannen ikke faar ferie foer midten av juli/august. Lite vits da vi ikke kan reise noen plass saa sent i svangerskapet. Men skal ha minimum 4 uker rundt jul istedet...
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hatt en deilig uke alene med mammen min i Roma, en uke med hele familien på fjellet, skal en uke til Hankø i august og til Dubai i jula, så det ble faktisk mer reising dette året enn først planlagt. Synes det erlitt styrete med reisng og baby (10 mnd), er så mye organisering, pakking, timing etter mating, soving etc.
NoDoubt Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Vi har hatt 3 uker. Da var vi 1 uke på Mallorca, nesten 1 uke på vestlandet. I helga var vi på sørlandet og innom dyreparken. Ungene har vært i barnehagen igjen i 2 uker nå. Men fra i dag skal de ha 2 nye uker ferie. Da skal jeg og jentene kose oss hjemme alene fordi gubben er på jobb. Håper inderlig det blir bra vær!!!!
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Været er veeldig avjørende når man er alene hjemme med unger, ja! Sendte 5-åringen en tur i bhg tidligere i uka, men det var jo kjempekjedelig, for der hadde alle kameratene tatt ferie. Så det blir forhåpentligvis strandvær, ellers blir det museumsrunder...
~~DoraDora~~ Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Vært i Sverige og i Kristiansand vi. Og om to uker drar vi til Kinsarvik...badeland der :-)
bente69;) Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Vi har hatt litt ferie. Var den siste uke i mai på Mallorca i møkka vær. Men det nærmer seg ferie med stormskritt, vi starter ferie neste fredag. Den første uka skal vi være i Kr. sand, har biletter til Sabeltann den 29 juli, skal være to dager i Dyreparken å kose oss også. Den siste uka reiser vi til Hvaler om været er bra, hvis dårlig vær blir vi mest hjemme den uka. Sååå kommer vi til høydepunktet, den 11 sept reiser vi to uker til Tyrkia, drøye to mil fra Alanya med all inklusiv
Mille** Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Har hatt 2 uker ferie (som ble 3 pga at eldste fikk blindtarmbetennelse på turen) og da var vi i Tyrkia. Nå skal jeg bare jobbe i helga og så tar vi 3 ukers ferie. Regner med å starte med campingvogna til Sverige på mandag eller tirsdag, jepp I know, ultraharry, men veldig koselig og barnevennlig ferie. )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juli 2008 #8 Skrevet 20. juli 2008 Nei, har ikke hatt ,skal på nesten 3 ukers fra ca 9. august.
bambi på isen Skrevet 20. juli 2008 #9 Skrevet 20. juli 2008 Vi er på "ferie" nå, er 6 uker på fastlandet, men med alle vi skal besøke osv, så føles det ikke som ferie. Reiser til kr.sand med ungene i morgen og blir der til fredag. Lørdag reiser jeg og mannen opp for å bytte bolig, så vi skal flytte et helt hus på ca 3,5 dager, blir spennende å se om vi rekker det:-)
Sånn kan det gå Skrevet 21. juli 2008 #10 Skrevet 21. juli 2008 Akkurat ferdig med 4 uker ferie. Rundtur med bil og telt i Sverige og på Østlandet osv de første 3 ukene og ei uke med daffing hjemme etterpå. Høydepunktet var selvfølgelig Springsteen på Valle Hovin. :-D
ungdomsmor Skrevet 21. juli 2008 #11 Skrevet 21. juli 2008 har hat tre uker ,vært ei uke i sverige,også småturer rund til amadeus dyrepark,eidsvoll bygningen,oslo osv...første dag på jobb etter ferien i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå