Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg elsker min mann over alt, og han er fantastisk mot mine to barn fra tidligere ekteskap. Nå har det seg sånn at jeg veldig gjerne vil ha barn med denne fantastiske mannen, men han er ikke klar. Faktisk har han sagt at han ikke er sikker på om det er meg han vil være med resten av livet. Han ønsker å være 100% sikker på at det er oss to før han får egne barn. Jeg skjønner han veldig godt og ønsker ikke mase, men jeg har så lyst på barn igjen. og med han!! huff, det skal ikke være lett. Måtte bare lette hodet litt
Clue Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Kanskje han ikke vil ha barn i det hele tatt, og rett og slett utsetter å si det ved å si sånne ting?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 KREMT............. Burde ikke varsellampen din lyse nå??? Han sier at han er ikke sikker på om det er deg han vil være sammen med resten av livet??? Hvorfor giftet han seg da med deg??? Det er det dummeste.... Hadde min mann sagt noe slikt til meg...... Så hadde jeg pakket sakene mine og dratt min vei....
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Jeg var i samme situasjon som deg. Han påsto han var redd jeg skulle gå fra han, og han ville ikke bli være bare helgepappa. Jeg har også et barn fra før. Vi var gift i 7 år, alltid ville han vente, aldri følte han seg klar. Han sa alltid, om et år prøver vi, så maste jeg ikke mer, men da året var omme, nei, dessverre følte seg ikke klar. Også til slutt ble han klar, med en annen dame, og stakk av med henne:(( Det høres ut som jeg er en stygg masete bitch, som ble dumpet så brutalt, men etter nøye ransakelse og støtte fra venner, er jeg visst både søt og snill. Det jeg mener er at før du investerer mer tid i den mannen, så still han til veggs. Hvis han ikke er sikker på om det er deg han vil ha, så får han finne ut av det. Det er forsåvidt greit han vil vente litt med barn, men ikke ville ha barn fordi han kanskje ikke vil ha deg, er uakseptabelt når dere er gift. Det er kjempe vondt å måtte konfrontere, men det er mye vondere hvis han plutselig stikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå