Gå til innhold

Idag kjøpte vi vogn;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endte opp med en Simo kombi til ganske mange tusenlapper, hehe.. Men det er ei stor og god vogn som holder i mange år, og har hørt en del positivt om denne..;) Stod mellom den og Brio Happy, men Brio sin var utrolig stiv i fjøringa syntes vi.. Selv om det også er ei kjempeflott vogn. Så da var det kun bilsete igjen av utstyr som må kjøpes! + en del dill, men det er jo sååå koselig å kjøpe gradvis. Endelig triller høstmoten inn på butikkene;) Mye nøytalt og fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Sambo og jeg skal på torsdag neste uke ut og kjøpe vogn, hvis alt går etter planen da =) Det blir det første vi kjøper til babyen... Rent bortsett fra 1 (!) helseteppe og en kosekanin...

Vi lurer på enten emmaljunga edge duo combi eller simo kombi... Bor på bondelandet, så det kan trenges en stødig vogn... Gleder meg til å starte!

Skrevet

Den kjøpte vi og, syns den er veldig fin (valgte den oliven-grønne). Stor og god, skal ut og trille masse tur! Og stoffet skal visstnok være tilpasset det harde været her nord, noe jeg syns er kjempepositivt. Gleder meg bare til å putte nurket oppi!

Skrevet

Så gøy =) Da har du virkelig klart og holde deg lenge med shoppinga =) Like greit det hvis man klarer det. Jeg sprakk ganske tidlig med klesinnkjøp, hehe.. Men begynte ikke på utstyr før jeg var 5 mnd. på vei. Emmaljunga sin vogn er superfinr, liker den jeg også, men den ble for dyr for oss:( Betalte 6000 for Simo kombi, og fikk med regntrekk og myggnetting på kjøpet, det skulle bare mangle, hehe... Ville også ha denne pga. den er skikkelig solid, og det blir jo en høstbaby vi får, så vinteren ligger like rundt hjørnet når den kommer! Så kan vi gå mye tur til tross for regn og snø:)

Skrevet

Ja gleder meg også;) Er skikkelig kry for vogna, hehe.. Vi tok vanlig svart vogn, enkelt og greit.

Skrevet

Hehe, er litt hekta på oliven-grønt, vi:) Hadde allerede strikka babyteppe som passa godt med fargen også, skal bli SÅ kos å spankulere på tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...