NoDoubt Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Her sitter jeg å koser meg med ostepop (det var så godat at jeg klarte ikke å skrive her engang) så kommer jammen gubben og knabber posen!!!!!! Så nå sitter han å gafler i seg og garantert at han sluker alt:-( Jeg orker ikke å ta den tilbake eller sette meg med hanm. Er skikkelig trøtt og lat. Hehehe;D Er det mulig?
indigo76 Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hmmm, for lat til å hive deg over han og røske tilbake ostepop-posen?? *ser mistenksomt på NoDoubt* Hadde akkurat tenkt å skrive et innlegg om det ikke var liv her i kveld, alle som signerte så ivrig i går om å skrive nye innlegg osv, men der var jammen du! (må jo holde tempoet oppe om du skal toppe mest aktive bruker- lista! :-))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Ville tvert røsket posen fra gubben om han tok noe jeg hadde, ja, ihverfall sagt ifra. Heldigvis liker ikke vi samme type godteri, så jeg har ikke det problemet i så stor grad.
bente69;) Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 For en ekkling!!!! Legg inn klage, det går virkelig ikke ann. Men når vi først snakker om ostepop, har du/dere smakt den ostepoppen de har på Ica, med sånt ukjent merke? Ganske stor litt firkanta pose. Den er god den, slår all ostepoppen jeg har smakt i mitt liv så langt, å jeg er gammal!!!!! *ler*
NoDoubt Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Har ikke prøvd den men skal ta det opp til vurdering:-) Kjekt å se deg her "gamla":-)
bente69;) Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Ja, det burde du:) De er litt større og mer oste smak, sååååå deilige!! Har sett de på Bunnpris også, det er et sånt billigmerke, men ikke noe kjent merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå