Mamma2OO5 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Min vil ikke drikke hele den boksen på en gang, kan man da sette den uåpnet i kjøleskapet for så å varme den opp igjen? hvis ikke så er den utrolig udrøy da... Hvor lenge holder den i kjøleskapet i så fall??
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Men du varmer vel ikke hele boksen med en gang? Varm opp ca så mye som du tror ungen drikker og spar resten, det kan stå maks ett døgn synes jeg å huske, så fremt den ikke har vært varmet opp.
Labambie Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Det fungerer som vanlig nan.. Er den varmet opp en gang,skal den ikke varmes opp igjen. Du kan selvsagt helle halve boksen i en flaske og varme opp i mikro,og sette resten av halve boksen i kjøleskapet. Vi bruker både de små kartongene og de store..
PopUp Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Tror det står på hvor lenge den holder seg i kjøleskapet? Men den skal ikke varmes opp to ganger )
Mamma2OO5 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg kan ikke huske at jeg så det noen steder. Uåpnet ja, men ikke åpnet.. hm skal sjekke når jeg er i butikken:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå