På vei igjen? Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Snakket med min jordmor i dag og hun sa at forskjellen på maserier og modningsrier var at maseriene ofte kom tett etter hverandre uten noen effekt, mens modningsriene var det ofte sånn stikkesmerter som kom i tillegg til riene. Følte det i alle fall 1 gang i dag, åhh håper sånn at jeg modnes, selv om jeg kanskje har det uten at jeg vet det...
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Tusen takk for at du definerte hva forskjellen på en modningsrie og en maserie er..Lett overalt uten å finne det ut!=) Da vet jeg hvertfall at det er modningsrier jeg har=) *hurra*
På vei igjen? Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Når jeg har sammentrekninger så føler jeg innimellom at endetarmsåpningen skal sprekke og mener og å ha følt et par ganger uten å tenke over det at jeg får litt vondt nedentil og, har også i dag kjent etter og når sammentrekninger begynner så begynner den sakte for så å oppnå et høydepunkt og være der en stund for så å dabbe av, har også i dag kjent stikking når jeg har hatt sammentrekning eller en liten stund etterpå. Håper jeg har modningsrier...har ikke tatt tiden på de, men trenger vi å ta tiden på de for å se om det er modningsrier?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Oi! Spennende, jeg har også sånn stikkende smerter.. kommer og går. Men kan de komme mest i ryggen? Kjenner litt, men ikke mye i magen nede.
På vei igjen? Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Har ikke peiling på hvor de kan komme, men i går når jeg tror jeg hadde maserier/modningsrier så husker jeg en gang at jeg følte noen stakk en kniv i ryggen på meg. I dag har jeg vel bare 2 ganger etter jeg begynte å legge merke til det grunnet hva jordmor sa hatt stikking etter en kynner, ikke lenge etter jeg hadde en kynner, også hadde jeg en stikking når jeg hadde en kynner, pluss hadde masse sånne stikk i åpningen følte jeg uten å ha en kynner, har hatt dette tidligere i svangerskapet og fra uke 30 ca men merker jo at kynnerene er mer merkbar og hardere nå innimellom.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Hmm, jeg forklarte det og som om noen stakk en kniv i ryggen på meg.. La meg med varm klut på puppa igår, og tok litt stimulering etterpå, og kjente at det skjedde litt.. Akkurat som jeg irriterte kroppen, fikk mens murringer og kynnere trur jeg. Men det dabber alltid av:) Kjenner det nå i kveld igjen. Men er så kjedelig for i mårra når jeg våkner er de jo borte igjen... Kanskje vi kan håpe siden det er fullmåne! Spennende! Kjenner ei mor som har fem barn og alle er født til fullmåne! Spooky syns jeg, eller bra planlagt! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå