pingu...... Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 * ødelagt bil * manglende bil * mengder med ærender overalt med manglende bil * nattehoste * tilbake i møkkabyen og her er det bare regn
Ulme Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 kjop deg en bil!!! * jaevla utenlandsk tastatur * jaevla svigermor * overtroett jente * blakk
Ulme Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Huff saa hissig du er Pingu!! Haaper du faar kjoept deg bil snart Blir lettere aa faa gjort aerend med bil. I mellomtiden maa du gjerne bruke min!
pingu...... Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 En hissigpropp er jeg periodevis....så sant du ikke bor i møkkabyen Bergen så hjelper det lite, men tack for et mycket generøst tilbud.
Ulme Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Bor lenger sor jeg, dessverre! Og naa kjeder jeg meg snart ihjel her jeg sitter alene. Gud bedre...
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Det har da vært noe bra vær i Bergen i dag da.. Var ute å gikk tur i dag, fikk ikke en dråpe på meg Håper du har en bedre dag i morgen da, krysser fingrene for at du slipper å ta bussen...
pingu...... Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 noe bra vær....hmmm...var det da jeg gikk både til og fra bussen og ble klassvåt?? Jeg har en opplevelse av at det har vært mer regn enn opphold i dag, og med min typiske flax, så bøtter det ned når jeg er utenfor døren. Buss må jeg nok overleve et par uker fremover, så jeg får bare legge bånd på meg i lysten om å kvele både idiotiske busspassasjerer og bussjåfører i ukene fremover.
pingu...... Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2008 sympati......opplever det samme fenomenet i skrivende stund.
Ulme Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Jeg boer legge meg aa sove, med min flaks vaakner lille rundt syv, og da er sengen vondt aa slippe hvis jeg sitter oppe stort lenger. Helvette for ett liv!! Sympati til deg oxo Pingu.
mor_til_2_84 Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Min hatliste: -Samboer som nekter å lufte hund, til tross for at jeg har bekkenløsning... -Svigers som sier hun skal komme kl 20.00 og ikke dukker opp før kla 22.00. -Ødelagt bil. -At det ikke er spl når det faktisk står SOMMER på kalenderen. -Folk som alltid signerer dritten sin med anonym. -Bekkenløsning. -At jeg ikke får sove selv om jeg er trøtt...
Felix&Lurifax Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 Jobb!!!! Med ingenting å gjøre, HAAAAAAAAT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå