Gjest Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Da blir det vel kobberspiral eller ladykomp, eller hva det heter. Pessar/kondom hvis det ikke er krise om du blir gravid.
Lille L Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg tåler hormoner, men vil ha prevansjon uten dem.. Så her er det kobberspiral. Er kjempe fornøyd:o)
mamma til 2 små:=) Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 vi bruker kondom...går helt fint for oss begge to:=) Nicket mitt stemmer ikke hehehe
☆Lille my* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Heheh!=) får angst av å tenke på spiral! :/
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 kondom, funker fint det:=) Har angst for spiral jeg også og hormoner er uaktuelt siden jeg blir helt mongo av dem.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har angst for spiral fordi de kan vandre til andre steder i kroppen.Dette har skjedd med 2 venninner av meg, og de gikk igjennom et helvete .Hun ene hovnet slik opp i magen , så ut som om var høygravid. Nei vil ikke ha slike fremmedlegemer i kroppen min. Kondom funker det og når jeg er ferdig med¨å lage barn skal jeg sterilisere meg.
hit og dit Skrevet 17. juli 2008 #11 Skrevet 17. juli 2008 Ja det kan du sei. Foreløpig hopp av i svingen og anbefaler vel ikkje det akkurat. Er litt redd den der spiralen sjølv, men eg ser ikkje kva anna alternativ det er.
☆Lille my* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2008 Hva er pessar? Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er redd spiral! Men får angst av tanken på å sette den inn:/ må gjøre vondt! Leste nettopp at kobberapiralen er mye verre enn hormonspiralen å sette inn..
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 17. juli 2008 #13 Skrevet 17. juli 2008 Her blir det hoppe av i svingen prevensjon til vi er ferdig med de barna vi skal ha. Etter det så håper jeg på klippklipp på mannan... Ønske tenkning iallefall.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #14 Skrevet 17. juli 2008 Pessar er tingen. men litt "tungvindt" å få fatt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå