Gå til innhold

Hvilken prevensjon bruker dere som ikke tåler hormoner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det vel kobberspiral eller ladykomp, eller hva det heter. Pessar/kondom hvis det ikke er krise om du blir gravid.

Skrevet

Jeg tåler hormoner, men vil ha prevansjon uten dem.. Så her er det kobberspiral. Er kjempe fornøyd:o)

Skrevet

vi bruker kondom...går helt fint for oss begge to:=)

Nicket mitt stemmer ikke hehehe

Skrevet

Heheh!=) får angst av å tenke på spiral! :/

Skrevet

kondom, funker fint det:=) Har angst for spiral jeg også og hormoner er uaktuelt siden jeg blir helt mongo av dem.

Skrevet

Hvorfor har dere angst for spiral?

Skrevet

Pessar. Veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg har angst for spiral fordi de kan vandre til andre steder i kroppen.Dette har skjedd med 2 venninner av meg, og de gikk igjennom et helvete .Hun ene hovnet slik opp i magen , så ut som om var høygravid. Nei vil ikke ha slike fremmedlegemer i kroppen min. Kondom funker det og når jeg er ferdig med¨å lage barn skal jeg sterilisere meg.

Skrevet

Ja det kan du sei. Foreløpig hopp av i svingen og anbefaler vel ikkje det akkurat. Er litt redd den der spiralen sjølv, men eg ser ikkje kva anna alternativ det er.

Skrevet

Hva er pessar? Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er redd spiral! Men får angst av tanken på å sette den inn:/ må gjøre vondt! Leste nettopp at kobberapiralen er mye verre enn hormonspiralen å sette inn..

Skrevet

Her blir det hoppe av i svingen prevensjon til vi er ferdig med de barna vi skal ha. Etter det så håper jeg på klippklipp på mannan... Ønske tenkning iallefall.

Skrevet

Pessar er tingen. men litt "tungvindt" å få fatt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...