Gå til innhold

Ang barnehagestart..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa begynner i barnehage om 3uker.. Hadde noen giddet og skrive til meg hva jeg sånn ca trenger av ting til barnehagestart.. Burde jeg kjøpe en ordentlig sekk til henne? Og hva av skift skal jeg legge igjen i barnehage..

 

Aner ikke sånt jeg:p Hun er foresten 20mnd:)

 

Takk:o)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter denne litt, lurer på det samme selv. :-) Gutten min begynner også i barnehagen om 3 uker. Men han er bare 10 mnd.

Skrevet

Bergans 12 liter sekken er kjempefin :)

 

Regntøy+ gummistøvler

Matboks + flaske

Parkdress

Skiftetøy

Innesko

Skrevet

Tja, vi har tursekk til 4åringen som startet i fjor når hun var 3 år.

 

-matboks

-vannflaske

-2 skift undertøy

- 2 skift ulltøy

- 2 skift mellomlag

- så mange votter du greier å oppdrive

 

regntøy har vi flere sett av. det ene henger i barnehagen hele tiden, men blir med hjem for vask og da sendes det andre med tilbake..

 

om sommeren/sen vår/tidlig høst har vi bare med et skift sommerklær i sekken. ;D

 

lille går i utebarnehage og ute hele dagen, enda holder dette fint.

 

 

Skrevet

ekstra par sko har vi ikke hatt med om vinteren. trenger ikke det med sorell-sko. heheheh! ;p

 

 

Skrevet

Okeeee takk for svar.. Skal skrive ned alt nå:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...