Lille L Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Snuppa begynner i barnehage om 3uker.. Hadde noen giddet og skrive til meg hva jeg sånn ca trenger av ting til barnehagestart.. Burde jeg kjøpe en ordentlig sekk til henne? Og hva av skift skal jeg legge igjen i barnehage.. Aner ikke sånt jeg:p Hun er foresten 20mnd:) Takk:o)
kokkelimonke Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Jeg dytter denne litt, lurer på det samme selv. :-) Gutten min begynner også i barnehagen om 3 uker. Men han er bare 10 mnd.
Ksenia & Anjem Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Bergans 12 liter sekken er kjempefin Regntøy+ gummistøvler Matboks + flaske Parkdress Skiftetøy Innesko
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Tja, vi har tursekk til 4åringen som startet i fjor når hun var 3 år. -matboks -vannflaske -2 skift undertøy - 2 skift ulltøy - 2 skift mellomlag - så mange votter du greier å oppdrive regntøy har vi flere sett av. det ene henger i barnehagen hele tiden, men blir med hjem for vask og da sendes det andre med tilbake.. om sommeren/sen vår/tidlig høst har vi bare med et skift sommerklær i sekken. ;D lille går i utebarnehage og ute hele dagen, enda holder dette fint.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 ekstra par sko har vi ikke hatt med om vinteren. trenger ikke det med sorell-sko. heheheh! ;p
Lille L Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 Okeeee takk for svar.. Skal skrive ned alt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå