Gå til innhold

Er det noe du "må" ha å spise undersvangerskapet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dilla på rundtstykker med gulost, og agurk,,

Pølse med lompe blir jeg aldri lei,,,

Og jeg har de to siste ukene fått smaken på rissjokoladebrød, legg dem i kjøleskapet og dem smaker himmelsk,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ha is hver dag! Ikke akkurat det sunneste, huff...

Skrevet

jeg hiver innpå med flere store glass med isbiter hver dag=) jeg klarer meg rett og slett ikke uten.. =) hehe.. må hente mer nå kjenner jeg=)

Skrevet

Har sikkert spist 2000 kjøleskapskalde nektariner i løpet av svangerskapet! hehehe

Har også dilla på O-boy-ispinner....huff...ikke så bra, men fy søren så gode de er!

Skrevet

Jeg også har dilla på isbiter...- og sjokolade,nam-nam!

Skrevet

jeg har ikke hatt dilla på noe dette svangerskapet. men forrige gang måtte jeg ha gule epler.

Skrevet

Signerer isbitlysten...Knasker dagen lang=)

Skrevet

Jeg må ha mandler og is hver dag.... gjerne to iser om dagen og må alltid ha en pose mandler tilgjengelig:-))

Skrevet

Grønne epler, og alt med mintsmak :o)

Himmelsk å pusse tenna, spise sterk mint tyggegummi, fluortabletter osv...

Skrevet

Har de siste ukene hatt dilla på bananer- spiser ihvertfall tre om dagen! Og så har jeg begynt å spise knaskerøtter....de er kjempegode! Nå høres jeg sikkert veldig sunn ut, men sier absolutt ikke nei til sjokolade, heller. Men prøver å ikke handle inn sjokolade, det hjelper å ikke ha det i hus...

Skrevet

jeg og spiser isbiter. en pose for dagen minst. det sparker som bare juling, så jeg får nok noen isbadere.hehe. isbiter er det første jeg spiser når jeg våkner.

Skrevet

Har også vanvittig lyst på isbiter, men mannen min tåler bare ikke lyden av at jeg knaser på dem. Så har lagt ned forbud på det. Isteden tar jeg en flaske vann, legger i fryseren ca. 1,5 time. Da er det blitt et deilig lag med is inni flasken. Bare rister den, å drikker -Herlig isvann!

Skrevet

Jeg glemt vann,jeg drikker vann og atter vann..

Men, det er jo sundt da:)

Ellers har epler også vært min favoritt...

Jeg tar av skallet og deler det i båter...

Da koser jeg meg:)

Skrevet

Sukker/fruktsukker!!!! Spiste ALDRI sjokolade eller drakk brus før jeg ble gravid, men nå er jeg "avhengig" av det....-Og har til gjengjeld lagt på meg mest av alle på bim..

Skrevet

hadde jeg fått forbud på isbiter hadde jeg sendt mannen på dør. hehe.. det er det første jeg spiser når jeg står opp å det siste før jeg legger meg, og noen ganger på natten også=)

Skrevet

Båtis....

Loff med baconost...

Crûsli sol frokost (frokostblanding) med ekstra rosiner og oppskjært banan oppi...

Vel, det var noe av det jeg har dilla på akkurat nå. Det har variert i løpet av svangerskapet...

Skrevet

Det har du sikket ikke, jeg har lagt på meg 16-17 kilo og er 34 + 2 dager på vei,,

Jeg spiser heller aldri sjokolade til vanlig,,

Men, nå har jeg fått smaken på rissjokoladebrød..

Og dem er farlig gode, har dem liggende i kjøleskapet og tar en når lysten tar over hånd...

Skrevet

Har kun hatt dilla på isbiter under alle mine svangerskap, også dette!!!!

Mmmmm knaske knaske knaske

:)

Skrevet

Den tanken har jeg også..

Det jeg ikke har i huset, kan jeg jo heller ikke spise...

Så jeg begrenser sjokolysten...

Til vanlig spiser jeg ikke sjokolade, nå når jeg går forbi sjokoladehyllene i butikken, synes jeg nesten sjokoladen snakker til meg...

Smak på meg:)

He he,,,

Skrevet

jente

jeg slår deg med noen kilo, ja.....:( er også 34+2.

Skrevet

-dette svaret skulle visst litt lengre ned på siden.

Skrevet

Jeg glemte Tom & Jerry kjeks,,,

Skrevet

persille..spiser en hel bunt hver dag....

Skrevet

På begynnelsen av svangerskapet MÅTTE jeg ha fiskeboller..

I midten av svangerskapet MÅTTE jeg ha nugatti på brødskiva..

Og nå MÅ jeg hvertfall ha 5 cola is og jeg har blitt helt avhengig av

masse jordbærsyltetøy på brødskiva.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...