Gå til innhold

8 mnd og plutselig klarer dem så mye


Gjest

Anbefalte innlegg

er så imponert over den lille som plutselig har knekt noen koder. nå ruller han begge veier. krabber og øver seg på å sitte, ikke lenge igjen til han klarer det. mora e så stolt da. i dag prøvde han jammen meg på å stå. det e ikke værst. så nå begynner det å bli travelt i heimen:) må vell sikre litt ting og tang..... men kjekt å se kor stolt han blir hver gang han får til noe nyt

 

er det slik med deres små også, prøver ut nye ting hele tida:)

det e så kjekt å vær hjemme med dem å få ta del i det som skjer i deres lille værden:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner til dette, ja!

sara åpner skuffer og skap på kjøkkenet, og vi (les jeg..) har bare fått montert sikring på et skap..synes det var så slit å montere, at jeg ikke orker å ta de andre!

men må vell få ut fingern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå går det i rasende tempo, synes jeg! Min lille Helena som bare for noen uker siden ikke kunne fordra å ligge på magen ligger nå og koser seg lenge på strake armer og leker seg, snurrer rundt sin egen akse og jeg tør vedde på at hun snart åler seg forover!

 

Hun har sittet siden hun var 6 måneder, liker å stå og øver seg på å gå. Nå er det nok på tide trappegrinda kommer opp, ja! Og så har hun masse humor, liker action og har appetitt både på mat og på livet. Er det rart jeg er stolt? =) Synes dette er en herlig alder. Føler jeg får slappet mer av og faktisk får jeg gjort noe i huset også nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...