Gå til innhold

matkick.......

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

noen andre som er sulten konstant her eller????

herregud.....trøkker i meg det ene etter det andre.....nektariner,banan,yoghurt.....you name it....he he he:)

kommer til å bli svær jeg fortsetter jeg sånn.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ja jeg kjenner meg godt igjen :-) her går det en hel kurv med nektariner, chips, eple, skiver og masse ant.. uff, tror nok at jeg kommer til å vokse en del gitt ;-)

Skrevet

Ærlig talt, godt det ikke bare er meg!! Jeg er DRITTLEI av å være SULTEN! Føler at hele dagen går med på å planlegge hva jeg skal spise til enhver tid.... :-) haha uff, men prøver å spise mye frukt og sånn da, så jeg ikke skal gå så mye opp :)

Skrevet

Konstant sulten her også.. Rett og slett alltid så sultent at det blir slitsomt.. Herlig å høre det er andre som har det likt.. Blir desverre også litt for mye usunn mat her, så er redd vekta kommer til å nå helt nye skremmende høyder..

Skrevet

Jeg er også generelt mer sulten enn før. Men husk at det er fordi stoffskiftet er høyere og vi forbrenner mer - babyen skal ha sitt også. Det er ikke alle som legger på seg så voldsomt selvom man spiser mer. Jeg er bare glad for å være sulten jeg. Og få muligheten til å få i meg masse næring :-)

Gjest elissa2
Skrevet

herregud jenter så glad jeg er for å høre at det ikke er bare meg:):)

prøver å spise masse frukt og grønnsaker, men greier liksom ikke helt å holde meg unna slik som sjokolade og potetgull og slikt......

uff....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...