melke-q Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Min lille sønn ble født med hastekeisersnitt for 11 uker siden. Nå på lørdag fikk jeg noe slim som minnet VELDIG om EL-slim. Litt tidlig? Kan det ha vært noe annet? Og nå, 5 dager etter har jeg fått noen vanvittige menssmerter i mage og rygg som setter meg helt ut! Minner nesten om riene, jeg har så vondt nå at jeg ikke klarer å tenke klart. Hva er det som skjer? Noen som har fått mensen så tidlig? Eller kan det være noe annet?
Labambie Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hadde slim i alle former, klumper, blod osv osv i lang tid etterpå jeg. Og de smertene du snakker om kan være etterrier? Har hørt at de kan komme lenge etterpå...
melke-q Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Tror du de kan komme så sent? Håper på en måte at det er det det er... Noen andre med erfaringer?
Wicked witch Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg fikk mensen etter 5 uker selvom jeg fullamma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå