Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har passet et tvillingpar på snart 7 år 3 uker i sommer og lurer på hva jeg skal ta betalt?Syntes dere det er for mye med 300kr dagen tilsammen?De har vært her fra 08.30-16.30.De har spist 2-3 måltider + frukt hver dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som syntes det er for mye eller for lite?

Skrevet

300 pr dag er vel en grei pris om dere har avtalt det på forhånd. Om du bare har sakt du kan passe dem, og kjenner dem fra før, er det nok underforstått at du gjør det gratis. Om du tar deg betalt må du selvfølgelig også oppgi inntekten til beskattning, slik at foreldrene får skattefradrag for utgiften.

Det er smart å bli enige om prisen før man starter en jobb.

Skrevet

Jeg jobber som dagmamma (hvit)det var derfor de spurte meg.Tar vanligvis 200kr pr barn ,men syntes det blir litt mye når de er så store

Skrevet

Er vel litt seint å begynne å tenke på betaling nå?

Skrevet

hvorfor er det seint? hvis foreldrene lurer på hvor mye hun skal ha for det. synes 300 kr per dag er helt ok pris. de spiser mat og frukt og er der i mange timer. tror ikke foreldrene kommer til å reagere på den prisen nei=) jeg betaler 25 kr timen for snuppa mi, men det er uten mat da, det sender vi med selv. blir rundt 200 kr dagen for full dag det.

Skrevet

Det var foreldra som spurte hvor mye jeg skulle ha siden det er den siste dagen i morgen.

Skrevet

Syns det høres greit ut, jeg, i og med at det er to barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...