Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fram til nå har jeg vært stuptrøtt på kveldene og gjerne lagt meg i halv ti - ti tiden, men nå har det snudd helt om. Jeg sliter skikkelig med å sove om kvelden, og kan ofte ligge våken til 2-3 tiden. Eller så våkner jeg og får ikke sove igjen. Nå har vi riktignok ferie så jeg sover litt lenger på morgenen, men med tanke på hvor ofte jeg våkner på natta så burde jeg vel vært trøttere. Er det naturens finurlige måte å instille oss på at etter fødselen blir det lite søvn å få? Det var sånn sist og, men mener å huske at det bare var helt på slutten. Nå har jeg 6 uker igjen, og blir sliten av tanken på å ligge våken kveld etter kveld i 6 uker til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenne meg veldig igjen!!!!!

Men jeg har bare 9 dager igjen til termin, men har holdt på sånn noen uker nå... jeg også tror det er kroppen som forbereder seg på amming og nattevåking osv... Sikkert for at vi skal bli såpass lei, at det blir en "fryd" å våkne av babygråt og lyder istedet for tissiing og bekkenvondter.... Hehe...

Skrevet

Ja må være noe sånt :-) Før jeg ble gravid grua jeg meg veldig til nattevåk, men nå tenker jeg at det ikke spiller noen rolle, for jeg sover jo så dårlig like vel. Heldige deg som bare har 9 dager igjen :-) Men 6 uker går jo fort det og, så får holde ut!

Skrevet

Har 8 uker igjen jeg, og sliter vannvittig med nattesøvnen. Ikke kan jeg sove på dagtid heller, da blir natta enda verre. Men trett, det er jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...