Mamma til en engel<3 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Heihei, sliter litt med å finne den perfekte barnesenga til lillemann jeg, noen som vil anbefale noen fine nettbutikker kansje??=)
Thumper Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Vi har fått den lekre STOKKE sengen av svigers. den er helt nydelig, prkatisk liten og hendig i starten, med hjul, så kan man bygge den om til å bli større etterhvert som barnet vokser!!! Men shit den er dyr da.... 6.500 for de to første sengene....
Mamma til en engel<3 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Åååh, den har jeg å lyst på, men har bare ikke råd til den, brukte mere enn nok penger på vogn, så trur sambo svimer av om jeg tar av like mye på seng:p hehehe;)
Thumper Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Hehe, ja det skjønner jeg, hihi... Jeg hadde nok aldri tatt meg råd til den selv j heller, men svigermor falt bare heeeeelt da hun og jeg var ute å kikket.... jeg følte meg litt brydd, men takket høflig da, og den er jo bare såå lekker her den for tiden står i stuen Men før vi endte opp med den så jeg en jeg likte på Babyhuset, til 1300, massiv (eller robust heter det kanskje, så solid ut ihvertfall) tre, i brun eller hvit, og med sånn antiallergi/astma osv- madrass til 700, var det overkommelig syntes jeg Det blir jo en del i tillegg, dyne f.eks. sikkert lurt å ha et par stykker, så en er klar om du plustelig må vaske og skifte hele dynen, og en del trekk er nok greit, laken, tisselaken, og kanskje sånn sengekant til innsiden så ikke den lille dunker hodet sitt....
*bubbs* Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Vi har valgt en liten sprinkelseng som kan festes til senga vår og der ene siden kan tas ned slik at babyen ligger sammen med oss om natten og likevel i sin egen seng. Tror dette blir praktisk for amming og koselig for både meg og babyen. Kjøpt på Reflex.
marsbarn06 Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Nestemann får ny Gulliver fra Ikea. Førstemann hadde også den, men nå har den kommet med avtakbar side. Det er utrolig praktisk hvis nurket begynner å klatre over allerede i 9-månedersalderen, slik som vår:-) Da var hun jo egentlig alt for liten til juniorseng. Gidder ikke legge masse penger i den første senga. Den skal de jo tross alt bare bruke noen måneder, mot juniorsenga som de skal ha i mange år. Med mindre du har en svigermor som kan begunstige deg med en Stokke-seng da, selvfølgelig:-)
Mamma til en engel<3 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2008 takk for svar alle sammen:) Nå har jeg bestilt seng, og det ble Amanda sprinkelseng i fargen mahogny:D kjempe fornøyd nå ja;D nå er det bare senge himmel, madrass og sengekant som gjenstår;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Heisann! Jeg kjøpte ei kanonsøt seng på IKEA til 885kr. Den var i litt gammeldags stil, offwhite;) Litt bølger på toppen av kanten, ikke bare en slik vanlig firkanta seng.. Den er i hvertfall jeg kanonfornøyd med;) Brukte 6000 på vogn i går, så må spare inn litt på de tingene man kan, hehe.. Så senga anbefales:)
jente Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Hei,, Vi venter en jente og vi fant senge hos Baby shop.. En lekker rosa seng,,, Den måtte vi bare ha,,, De hadde mange andre flotte senger også.. Og hos Fru Lyng hadde dem også mange forskjellige varianter.. Gå inn på nettsidene dems, der ser du sikkert utvalget.. Ellers har Barnashus, en flott seng, som er hvit, og på sengen kan du velge mellom prins eller prinsesse foran på sengen... Den er også meget lekker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå