Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Når fikk dere mensen igjen etter sa? Og vet dere om det normalt å ikke blø etter en sa? Jeg har bare spotta i noen dager. Og kan overvekt være en grunn til sa?
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2008 glemte og skrive en ting til. Når pleier gravidtesten å bli negativ igjen etter en sa?
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Hadde SA for en måned siden. Blødde først en dag og da kom fosteret, men så gikk det fem dager før jeg begynte å foss blø igjen og da varte det i fem dager... Fikk eggløsning igjen uken etter jeg haddde sluttet å blø og denne helgen venter jeg enten mensen eller positiv gravitest:) Forresten var graviditetstesten negativ ei uke etter SA-en... håper det går bra med deg...
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 det går bare bra med meg. Fikk vite det på mandag at jeg hadde sa var da i uke 8+4. Det var nesten ikke noe igjen inni magen men jeg har ikke sett at det har kommet ut noe enda.
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har hatt SA, eller har nå... fikk vite det i går at jeg kom til å få det. Jeg blødde så bare juling i går, og i dag var jeg til sjekk på sykehuset og fikk da en pille inn i sjeden som skulle få livmora til å støte ut de siste små restene. (var nesten ikke noe igjen)... Håper blødningen blit kortvarig! Jeg lurer på samma spørsmål som deg. Vi komme til å prøve med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå