Gå til innhold

Noen som har hatt sa her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere mensen igjen etter sa? Og vet dere om det normalt å ikke blø etter en sa? Jeg har bare spotta i noen dager. Og kan overvekt være en grunn til sa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte og skrive en ting til. Når pleier gravidtesten å bli negativ igjen etter en sa?

Skrevet

Hadde SA for en måned siden. Blødde først en dag og da kom fosteret, men så gikk det fem dager før jeg begynte å foss blø igjen og da varte det i fem dager... Fikk eggløsning igjen uken etter jeg haddde sluttet å blø og denne helgen venter jeg enten mensen eller positiv gravitest:)

Forresten var graviditetstesten negativ ei uke etter SA-en... håper det går bra med deg...

Skrevet

det går bare bra med meg. Fikk vite det på mandag at jeg hadde sa var da i uke 8+4. Det var nesten ikke noe igjen inni magen men jeg har ikke sett at det har kommet ut noe enda.

Skrevet

Jeg har hatt SA, eller har nå... fikk vite det i går at jeg kom til å få det.

Jeg blødde så bare juling i går, og i dag var jeg til sjekk på sykehuset og fikk da en pille inn i sjeden som skulle få livmora til å støte ut de siste små restene. (var nesten ikke noe igjen)... Håper blødningen blit kortvarig!

Jeg lurer på samma spørsmål som deg. Vi komme til å prøve med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...