Gå til innhold

GLAD!:D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går når jeg stod opp så hadde jeg plutselig blødd iløpet av natten, det var ikke færskt rødt blod, men ganske mye, så fikk vel en smule panikk kan en si! Ringte til jordmor, hun ba meg sitte pent, ikke løfte på jenta mi på ett år, gå lite og slappe av i to dager..det så ut til å virke..blødningen ga seg iløpet av dagen, satt i sofaen på kvelden og kjente plutselig at det begynner å renne! MYE! kommer meg inn på badet og det renner blod..helt fortvila.. ringer legevakta og får beskjed om å komme med en gang..jeg og sambo reiser og legen sier at det høres ut som en spontanabort, så jeg skulle reise hjem, ikke spise, drikke eller røyke og møte på sykehuset kl 9 på morgnen og mest sannsynli utføre en utskrapning..

 

OFF for ei lang natt! gråt, gråt og gråt! sov ikke et sekund..reiste på sykehuset, satt på et venterom og ventet og ventet og ventet..slapp ikke inn før kl var nesten hal 11..hadde da sittet her og sett på damer med store mager og små babyer i 1 og en halv time! endte med at jeg ikke klarte å holde maska lengre inne på venterommet..fikk komme inn..og der! en sprell levende baby!:D holdt på å svime av..hadde jeg aldrig trodd..alle rundt mente at det var ikke håp, jeg trodde ikke det var noe håp..men der lå bebin og viftet med hender og føtter!:D

 

har fått beskjed om å ta livet med ro, det var en skade på morkaken, og jeg får ikke låv å løfte noen ting, eller gå for mye..hun sa jeg skulle bruke tiden på å se på tv og lese bøker.. noe som ikke blir enkelt med en meget aktiv 1 åring i huset! Men bebien i magen lever, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at den har det bra..:D så får jeg finne nye måter å takle hværdagen på..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så braa :-)

 

Blir glad jeg når det går sånn, nesten så jeg griner en skvætt å...

 

Lykke til videre, jeg er 10+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...