Gå til innhold

vondt i en tann..


Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt vondt i en tann i noen dager nå, og idag er det blitt verre.. er det hull kanskje?? Har aldri hatt det før, så vet ikke hvordan det er.. Men det jeg egentlig lurte på var, hvis det er hull gjør de noe med det nå eller må jeg vente til ungen er ute??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå til tannlegen du. det er faktisk slik at gravide blir oppfordret til å være ekstra nøye med tannhelsen da man er mer utsatt for problemer.

bare si at du er gravid, så passer de godt på og dekker deg til med blyforkle.

 

selv har jeg vært hos tannlege 3 ganger denne graviditeten og gjort ferdig alt (hadde ikke vært hos tannlege på 6 år:( ) tannlegen sa at det var bedre å få gjort det nå, så slipper jeg problemer senere.

 

lykke til da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...