Gå til innhold

vondt i en tann..


Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt vondt i en tann i noen dager nå, og idag er det blitt verre.. er det hull kanskje?? Har aldri hatt det før, så vet ikke hvordan det er.. Men det jeg egentlig lurte på var, hvis det er hull gjør de noe med det nå eller må jeg vente til ungen er ute??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle egentlig inne på skravle denne..

 

Skrevet

Du kan gå til tannlegen selvom du er gravid.

Et røntgenbilde har mindre stråling enn en flytur mellom Oslo-Bergen, og bedøvelsen du får er kun lokal og påvirker ikke andre steder enn munnen din.

 

Men det kan bli ubehagelig å sitte i tannlegestolen hvis du har stor mage fordi de vipper stolen på en slik måte som gjør at fosteret presser på hjertet.

 

Lykke til!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...