mamman til 2 godjenter:) Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 er på besøk her nå, savner litt å være her, en koser meg med snuppa mi som er 7 uker i morgen:) det jeg ville si var at jeg var på 4 vekstkontroller pga avflatetende sf må og høyt blodtrykk. 1. gangen så veide hun 950gr (husker ikke hvilken uke, men det var normalt) og da sa de at bebisen kom til å veie nærmere 4 kg ved fødsel, 2. gangen så veide bebisen 1920 gr og sa fortsatt at den vill veie rundt 4 kg. 3. gangen så veide den 2800 gr, men da sa de plutselig at bebisen ville veie rundt 3 kg ved fødsel. 4 dager før jeg fødte så var jeg på enda en ny ul og da ble den målt til ca 3 kg, men ut kom det ei snuppa på 2820 gr, så man kan ikke stole helt på den målinga de driver med på ul. skjønner at det ikke er lett å måle en bebi som ligger i magen da..hehe...hun ble født 2 dager før termin og. jeg trudde jeg kom til å få en "kjempe" bebi på 4 kg jeg, men det var det jo ikke... så ikke tenk så mye på det, for det kan komme ut noe helt annet enn dere trur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå