Gå til innhold

Jeg sover og sover og sover enda mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan sove både en og to ganger daglig, til tross for en god natt med søvn.

Jeg som aldri sover på dagtid.

Den siste uken har jeg også sett usedvanlig trøtt ut, ifølge sambo.

Er det flere som er trøtt? Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Tar på kroppen å lage et barn : )

Har gjort det hele sv.skapet og gjorde det i hele forrigee sv.skap : )

Skrevet

Oki, godt å høre.

:-)

Skrevet

Godt å lese dette innlegget. Trodde det var bare meg- er i uke 34 og i går sov jeg 15 timer totalt i løpet av et døgn. Helt villt.

Skrevet

Jeg sover gjerne 10 timer hver natt, og dersom jeg gjør noe på dagtid, f.eks går på butikken (enorm ekspedisjon, fem minutter å gå...) så kan jeg lett sove ett par timer midt på dagen også.... Jeg priser meg lykkelig som fremdeles får sove, hører det er mange som ikke klarer det mot slutten av svangerskapet Jeg skal samle alt jeg har av krefter frem mot fødselen. Er meget innstilt på mye nattevåk i tiden etterpå...

Skrevet

Heldiggriser!

Jeg sover så utrolig dårlig :(

Skrevet

Sov og sov jeg også særlig etter uke 30 fram mot uke 37. Nå har energien kommet litt tilbake, og jeg sover ikke sååå mye lenger. Men så kommer det dager innimellom, som nå, hvor jeg akkurat har sovet et par timer igjen. Deilig å sove da, pass på å sove mest mulig, det kan være godt å være uthvilt hvis fødselen kommer brått på!

Skrevet

Jeg sover og sover... har hatt lange perioder hvor jeg har vært oppe i 16 timers søvn hver dag... så hopper det ned litt til "bare" 12 timer. Slik har det vært i hele svangerskapet (også i 2. trimester da energien skulle være på topp i fløge alle "kloke bøker" :P)

Er nå i 33. uke og sover minst 10 timer om natta + minst en gang på dagen... og det til tross for at jeg kun har meg selv å passe på. Er sykemeldt og har ikke barn... Ser ut som om denne babyen blir enebarn for jeg fatter ikke hvordan jeg skulle klare å gå igjennom dette om jeg hadde hatt en unge vedsiden av å ta vare på.

Men men det kan jo hende jeg glemmer alt når jeg sitter med min lille baby i armene :)

Skrevet

jeg sover også mye, minst 10 timer om natta og gjerne ett par timer på ettermiddagen, kanskje opptil et par ganger også - kommer helt ann på dagsformen. Jeg blir veldig fort sliten og trøtt, får jeg ikke nok søvn blir jeg kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...