Uwimana Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 noen her som har tattovering på innsiden av håndleddet... og isåfall hva, og er dere fornøyde m den...... jeg har tenkt å ta navnet til lillegutt der! eller vet ikke om j skal ta bokstaver eller fornavnet lissom.... noen med forslag her... gjør det vondt
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Liker ikke tatoveringer jeg da, men vet at det gjør vondt der du treffer bein ihvertfall (f.eks. ryggrad). Ellers er det overkommelig sies det.
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Vondt gjør det nok;o( Har ikke tatto der men på rista på beinet, det var sånn passe akkurat litt mye vondt ja.;o) Men ble jo ferdig med den, så uutholdelig var det jo ikke. (men kommer ikke til å ta på den andre) Om du skal ha navnet, så avhenger det av lengda på navnet, et eller to navn. Bare to bokstaver kan kanskje være kjedelig, mens tre kan være fint. Men det kommer jo an på skrifttype, skyggelegging, osv. To blokkbokstaver uten skygge vil sannsynligvis se ut som det er gjort på en bryggesjauersjappe, hvis du skjønner hva jeg mener. Tenk også på om den er langt nok opp til at du kan skjule den med en langerma, hvis du vil eller har behov for å skjule den. (Fremtidig jobb, bryllupp eller pene fester osv...) Hva skal du gjør om du får flere barn? Andre håndleddet, etter hverandre på det ene håndleddet? Hvor mange barn? Hvis du f.eks fikk 4 barn;o) Hvordan vil det se ut når du er 70 og skrukkete;o) Nå høres jeg kanskje litt negativ ut, men jeg mener det ikke sånn;o) Har selv 5 stk, som jeg tror jeg kan leve med til jeg er 70, og vel så det. Selv om seilskute på overarmen sikkert kommer til å reve seilene;o))) Ting som man bør tenke på syntes jeg;o) Lykke til med et livslangt valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå