Strawberrywine Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 jeg har en haug med egg og en liter melk jeg skulle ha brukt opp.... noe forslag til hva jeg kan lage?? kan kankje koke noen av de opp å ha på knekkebrød? eller er ikke det bra med tanke på slanking??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 jeg ville laget omelett eller kokt egg ja, men jeg går på ketolyse så jeg spiser mye eggeomelett eller kokte egg med majones og reker da. det er ikke bra med for mye egg heller da. melken hadde jeg kastet. hehe.
frk Nilsen Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Omelett er jo enkelt og godt. Fyll den med skinke, ost, paprika, purre... Eller noe annet digg du liker. Selv er jeg veldig glad i feta og spinat. Du kan godt lage den i langpanne og steke i ovnen, men ikke ha for mye melk i eggeblandingen, da stivner den saktere. Blir mer som en pai-konsistens. Godt det og forresten..... Ellers er jo gammel melk yppelig å bruke til bakst!
Strawberrywine Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 var ikke meningen å virke sur på noen måte:P fikk bare ikke skrivd alt jeg ville.. hehe.. omelett er jo kjempe godt. takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå