Kvinne22 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 re8iser til kypros på mandag og fant ut i dag at jeg er gravid ja... såå kan jeg bruke veet hårfjerningskrem til å fjerne hår på legger og under armene? eller må jeg barbere? er så redd for å gjøre noe galt.
drømme mamma Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 hei på deg.du kan trygt bruke hårfjernings krem på kroppen men ikke ikke ansiktet da det innholder en del kjemikalier som du sikkert vet.gratulerer så mye og god tur.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Kan det å vokse ansiktet f. eks. skade fosteret?
Baby i vente Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Da jeg var gravid i fjor sommer spurte jeg legen om dette. Hun sa at særlig Veet har kommet dålig ut i tester fordi det inneholder stoffer som kan være skadelig for fosteret. Men det er i så små doser at hvis du ikke gjorde det så ofte (f.eks. Veet på tur og barbere/ annen krem ellers) gikk det bra. Burde ikke bruke Veet på kjønnsorganet, uansett om en er gravid eller ikke pga. sterke stoffer i kremen som kan skade den sarte huden. Da bør en benytte andre kremer o.l.
umpa lumpa Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 står i bruksanvisningen til voksen at den kan brukes ved graviditet? har gjort det jeg.. håper det ikke er farlig da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå