Gå til innhold

uke 32+2 og seteleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen fler som har fått beskjed om seteleie rundt denne tiden og hvor barnet har snudd seg igjen?

tassen min har ligget med hodet ned siden uke 24 og nå har han brått snudd seg og sitter på rumpa..det begynner jo å bli dårlig plass i magen nå, så hvor stor er da sjansen for at han snur seg tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første satt på rompa en god stund før han snudde seg. Ble sendt på kontroll på sykehuset i uke 38 siden legen mente han lå med rompa ned, da hadde han snudd seg med hodet ned.

Jenta i magen lå i tverrleie på kontroll i dag ( uke 36 + 5), i forrige uke lå hun med hodet ned. De har fortsatt god plass i uke 32. Tror det er i uke 36-37 de må ha snudd seg med hodet ned.

Nå skal jeg ha ks så det spiller ikke så mye rolle hvilken vei hun ligger.

Skrevet

dytter opp

Skrevet

Hei:)

Min lille jente har ligget i seteleie/tverrleie i flere uker og jeg var derfor til ul kontroll i går, er 34 fullgåtte uker i morgen.

Da hadde hun snudd seg og lå med hodet ned. Jm kunne ikke garantere at hun ville snu seg tilbake, men jeg håper hun blir der nå.

Så det er absolutt sjanse for at babyen din kan snu seg enda!!

Skrevet

joda prinsen her satt pent på rompa her i uke 31+5 så om han har snudd seg nå får jeg vite neste mandag! så da er jeg 33+4 å det blir spennende!!!

Skrevet

JM sa til meg at dersom babyen ikke har snudd seg innen uke 37, blir jeg sendt på sykehuset hvor de vil forsøke å snu babyen. Da gjøres dette ved at de presser på magen og overvåker babyen med ultralyd. Sliik forsto jeg det:-)

Skrevet

babyen min har ligget med rompa ned så lenge jeg kan huske:P

har også bicorna uterus (hjerteforma livmor) så legen sa til meg på onsdag at d er 99.99% sjanse for at den IKKE snur seg...men skal tilbake om en uke og se og d blir planlagt ks på meg her....og da kommer de sikkert til å fjerne litt av den skilleveggen som ligger i livmoren min også...så d er greit nok for meg...er innstilt på dette nå så...

jeg er 36 uker i dag.

Skrevet

Jepp.. min låg i seteleie på den tiden.. ligger i hodeleie nå(uke 35).. Tror de har god plass enda :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...