Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 var til legen i dag og han sa det ikke kjenntes ut som jeg var 8 uker på vei..heller 3-4.. jeg vil at alt skal være bra der inne!! *deppa nå*
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2008 skal på ul i morgen kl 09.30
Lacey*har fått erta Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Da ønsker jeg deg lykke til jeg! Tvitvi!
caramelita Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Lykke til på UL i morgen, Håper alt er som det skal.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 lykke til på ul i morga !!!! jeg har å bakoverliggende livmor, vet at hun ene legen jeg gikk til sist, sa at dkunne være litt verre å finne ut akkurat hvor langt en er på vei... !! så... tvi tvi !!! krysser fingrer å tær!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå