Gå til innhold

Gruer meg til morgendagen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

var til legen i dag og han sa det ikke kjenntes ut som jeg var 8 uker på vei..heller 3-4..

jeg vil at alt skal være bra der inne!! *deppa nå* :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal på ul i morgen kl 09.30

Skrevet

Da ønsker jeg deg lykke til jeg! Tvitvi!:)

Skrevet

Lykke til på UL i morgen, Håper alt er som det skal.

Skrevet

lykke til på ul i morga !!!! jeg har å bakoverliggende livmor, vet at hun ene legen jeg gikk til sist, sa at dkunne være litt verre å finne ut akkurat hvor langt en er på vei... !! så... tvi tvi !!! krysser fingrer å tær!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...