3 fra før Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Visst vi får før termin mister man jo noe av permisjonstiden!! greit å vente til dagen:)
*bubbs* Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hos oss må mannen reise tilbake på arbeid dagen før termin om det ikke har skjedd noe, så det er litt bittert dersom hun ikke kommer før. Sannsynligvis vil han gå glipp av fødselen.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg synes det er så koselig å være gravid jeg; har ingen problemer med at terminen nærmer seg. Men så skal det også sies at jeg er i uforskammet god form, så jeg har liksom ikke rukket å bli tung og lei ennå. Men jeg har ei venninne med termin få dager etter meg, og hvis hun får før meg så antar jeg at motet kommer til å hoppe i do rimelig kjapt! For jeg er jo veeeldig spent også, ikke minst på hvilket kjønn det blir, men jeg prøver altså å ikke tenke for mye på det. Har nye prosjekter på gang i huset hver dag så jeg skal "glemme" magen, og det fungerer utmerket. Jeg har endelig tatt i bruk symaskina jeg fikk til jul, og fy søren så fort tida går når en sitter og kaver med tråd og skal lære seg å sy på egenhånd! :-P Men for de som er tunge og leie så har jeg veldig stor forståelse for at dere ønsker å bli ferdig med svangerskapet fortest mulig! Skal krysse fingrene for at vi får det som vi vil, alle sammen =)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Du har jo faktisk helt rett i det, 2frafør... Rart vi ikke vil vente til nærmere termin med disse kjerringråda... Men allikevel vil jeg se bebin nåå.. he he... Men men tiden vil vel vise....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå