Mamman til 3 lykketroll Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Ikke mange ledetråder her gitt, men digitalt kompaktkamera? MP3-spiller med favorittene ferdig nedlastet??????
Gjest mphs Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg og søsterem min med menn spleiset på en overfres til vår far da han ble 60 år(vet enda ikke hva boren min og konen hans kjøpte til han). Og vi fikk 14 dager i syden av han og moren vår(reie,bosted og to 3 retters middager) med ektefeller og barn:o)
Lille Langbein Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 TRENGER SÅÅÅRT FLERE TIPS. Vi sliter. Bursdagen er på søndag...
CB-BabyBoy Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Vi ga konsertbilletter til svigerfar og James Bond samlekoffert til min pappa som fylte år nå (60). Pappa ble kjempeglad for den kofferten, han er Bond fan og denne har da alle filmene på dobbel dvd med masse xtra materiale samt de har blitt remastret og fjonga opp Utenom det så fikk han turutstyr. gravert termos, kniv, drikkekopp osv - til han skal ut på tur med lillegutt! Barbermaskin, god vin, penger, kikkert og klokke.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Hva interesser har han?? Gode tur-sko Tursekk? Kikkert? Klokke? Gps? Gavekort på god middag?
OsloMor Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Vinylplatespiller, forsterker og Atlas var blandt de tingene min far fikk. Svigerfar fikk Cognac:-)
CB-BabyBoy Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Jo glemte en sak; mange i den generasjonen elsket vinylplater, men får ikke hørt på de i dag. Pappa fikk en platespiller med usb port slik at han kan overføre platene til mp3 format og brenne cd'er! Den fåes på elkjøp tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå