Gå til innhold

Hva gir man i 60-årsgave til svigerfar/far????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mange ledetråder her gitt, men digitalt kompaktkamera? MP3-spiller med favorittene ferdig nedlastet??????

Skrevet

Jeg og søsterem min med menn spleiset på en overfres til vår far da han ble 60 år(vet enda ikke hva boren min og konen hans kjøpte til han). Og vi fikk 14 dager i syden av han og moren vår(reie,bosted og to 3 retters middager) med ektefeller og barn:o)

Skrevet

Dytt

Skrevet

TRENGER SÅÅÅRT FLERE TIPS. Vi sliter. Bursdagen er på søndag...

Skrevet

Vi ga konsertbilletter til svigerfar og James Bond samlekoffert til min pappa som fylte år nå (60). Pappa ble kjempeglad for den kofferten, han er Bond fan og denne har da alle filmene på dobbel dvd med masse xtra materiale samt de har blitt remastret og fjonga opp :)

Utenom det så fikk han turutstyr. gravert termos, kniv, drikkekopp osv - til han skal ut på tur med lillegutt! Barbermaskin, god vin, penger, kikkert og klokke.

Skrevet

Hva interesser har han??

Gode tur-sko

Tursekk?

Kikkert?

Klokke?

Gps?

Gavekort på god middag?

Skrevet

Vinylplatespiller, forsterker og Atlas var blandt de tingene min far fikk. Svigerfar fikk Cognac:-)

Skrevet

Jo glemte en sak; mange i den generasjonen elsket vinylplater, men får ikke hørt på de i dag. Pappa fikk en platespiller med usb port slik at han kan overføre platene til mp3 format og brenne cd'er!

Den fåes på elkjøp tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...