Gå til innhold

Da har jeg vært på kontroll på sykehuset :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev i går jeg skulle på svangerskapkontroll og UL.

Sist fikk jeg ei koselig JM som visste meg 3D og greier :) Fikk mange bilder.

Gangen før der fikk jeg er som så helt alvorlig ut og da hadde jeg med jentene mine på 6 år og 9 år. Og første hun sa da var at det var ikke så mye å se når han har blitt så stor. Det var uke 29. Sist var uke 32 med 3D og greier. Så er vel heller innstillinga det står i tenker jeg.

Synd for jentene mine som ikke fikk sett et profilbilde engang, men men,

Idag fikk jeg samme alvorlige JM. Men idag var hun litt blid iallefall, men fikk ikke se noe profilbilde, men jeg fikk en sånn fin opplevelse med ho kjekke JM på forje UL at det gjør ingenting:)

Sist var han 18% over gjennomsnittet, idag var han 17% så ligger sånn noenlunde på samme da.

er 34+1 idag og han veier allerede 2820g ifølge målingene. Så blir vel sikkert rundt 4kg til fødselen visst han holder seg der.

Ellers var alt fint.

Jentene var med pappan på jobb (som er min ex, lillebror i magen har en annen pappa)

Tok med seg sine ds lite og alle petshop tingene sine. Det er petshop for alle penga her i huset. Skikkelig poppis. Så de 3 timene jeg var på sykehuset så trøyde de seg på pauserommet de.

Værre å være med meg å sitte å vente her og der på sykehuset.

Så nå driver jeg å lager middag, og vi har kjøpt jordbær og vaniljesaus til dessert. Jeg har svangerskapdiabetes, men en liten porsjon går bra :) Har ikke smakt jordbær enda i sommer, så en liten smakebit må jeg nesten ha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa flott at det ble en fin opplevelese denne gang. Leste et annet innlegg av deg hvor du skrev om de to forrige gangene.

Vi er ikke saa langt unna hverandre , du og jeg. Er kommet litt lengre enn deg og saa skal mini forloeses med KS saa jeg har bare 18 dager igjen.

Ut fra tidligere estimeringer saa blir ikke mini saa mye stoerre enn hva din er naa for han ligger rundt 15 % under gjennomsnittet :)

Skrevet

får en liten søt baby du da :)

Når har du egentlig termin da?

Jeg blir satt igang rundt terminen. Får ikke gå over. Like greit :)

Skrevet

Vi faar naa vente aa se til han kommer ut, er ikke 100% sikker paa de estimeringene og siste var i uke 29.

har en del ULer saa termin variere mellom 19 - 26 august. Menstermin er 17 august, men mini skal tas allerede 4 august pga to tidligere svangerskap med komplikasjoner.

Saa naa har jeg bare 18 dager igjen og kjenner jeg blir mer og mer utaalmodig ettersom dagen naermer seg :)

Skrevet

Så flott at alt stod bra til med lille i magen:-)

Får håpe du får hun andre jordmora neste gang.

Litt jordbær fortjener du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...