Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 hadde legen/gyn vanskelig for å kjenne hvor langt du var på vei? var til legen i dag pga litt blødninger,men den kom i fra slimhinnene så han sa at det ikke så ut som en SA. men da han skulle kjenne på livmora stussa han litt og sa at det kjenntes ut som jeg bare var 3-4 uker og ikke 8..jeg skulle vært 8+4 i dag..skal til ul i morgen for å skjekke..mest sannsynlig er det en MA.. men håper på at det bare er legen som ikke var så "flink" til å kjenne etter..
Pusur_mor Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Ikke gi opp håpet enda. Da jeg ventet nr 3 i 2001 var jeg til legen i uke 12. Han mente livmora tilsvarte uke 8. Det betydde at jeg hadde testet positivt før jeg var gravid. Ultralud bekreftet at jeg var 1 mnd kortere på vei enn jeg trodde. Det de tror har skjedd er at jeg var gravid, og mista. Hadde småblødninger rundt da jeg venta mens, men testa positivt både før og etter. Sannsynligvis mista jeg da, men ble gravid på el 2 uker etterpå. Krysser fingrene for at det er det samme som har skjedd med deg. Jeg har også bakovervendt livmor iflg legen, men ettersom jeg venter nr 6 så har det tydeligvis ikke skapt så mye kluss for meg. Eneste er at det har vært vanskelig å ta celleprøver o.l ved gyn-undersøkelse.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 legen virka litt "ny" han sa at han aldri hadde vært borti en MA før og at han håpte han kjennte feil..så jeg håper litt..selv om jeg ikke tør å ha så store forventninger..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 *dytt noen andre med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå