Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 vennina mi ble forlovet forrige mnd, de skal gifte seg til neste sommer. jeg har liksom alltid trodd at jeg ville være hennes naturlige valg som forlover, men hun har ikke spurt meg......så det jeg lurte på hvor tidlig/sent spør man den man vil være forlover? sikkert kjempe barnslig, men jeg blir super lei meg om hun ikke spør meg (
Candy girrrl Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Ikke nødvnedig å spørre ennå. Men rart hun ikke har sagt noe uansett.
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Du kan jo spørre "Hvem skal være forlover,da?" hvid du ikke klarer holde deg.
Gjest mphs Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg hadde søsteren min som forlover og spurte henne ca. 2 mnd før bryllupet. Har hun ikke andre veninner eller søster? Jeg syns ikke du skal bli "super lei deg" om hun ikke spør deg. Det er hun som skal gifte seg og hun som velger hvem hun vil ha som forlover. Det betyr ikke at dere ikke er gode venner for det.
Alba44 Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Vet ikke hva folk flest gjør jeg, men jeg spurte min ca 3 mnd etter forlovelsen, så det er ennå store muligheter for at du blir spurt )
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 ingen søstre, en annen nær vennine, men det er jeg som har vært der for henne de siste årene. blir lei meg, fordi man spør jo den man regner som sin beste vennine og trodde det var meg...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg har ei venninne som overgår alle. Hun og jeg har vokst opp sammen men 20 meter mellom husene, og nå i voksen tid har vi flyttet så vi bor like nært hverandre igjen, og ja, det var planlagt flytting. Men om jeg skulle giftet meg så hadde jeg ikke med 100 % sikkerhet kunne sagt at hun ville bli min forlover, selv om hun er mer enn ei venninne for meg og jeg er kjempeglad i henne. Må tenke litt på hvordan den personen ville tatt oppgaven som forlover, er litt viktig det også.. Jeg TROR jeg ville valgt henne, men VET det ikke.. Grunnen til at jeg ikke er sikker er at det er forventninger til en forlover, og jeg vet ikke om hun hadde klart å oppfylt dem. Og jeg hadde nok involvert henne tidlig, nesten så snart jeg selv hadde vist datoen, for sånn har det alltid vært om hun skulle ha vært forlover eller ikke
yasmina Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Jeg tror det gikk iallefall 6 mnd foer jeg sppurte min venninne om hun ville vaere forlover. Selv om jeg hele tiden visste det skulle vaere henne... Tror ikke du skal bli lei deg foer hun evt har spurt noen andre.... Jeg var forlover for henne ogsaa og hun spurte 2 mnd foer bryllupet bare.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Hehe ... dersom de skal gifte seg neste sommer kan du i hvertfall vente til godt ut i april før du får hetta! Det er nok litt andre ting de vil ha klarhet i først (dato, kirke og lokaler). Og dersom hun ser på deg som et naturlig valg (og regner med du sier ja) så er det nok ikke det hun stresser mest med å få i boks.
mamman til to gutter Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Vet om flere som egentlig har bestemt seg for hvem som skal være forlover, men som har ventet med å spørre, rett og slett fordi de vil være sikre på at det fortsatt er den rette når bryllupet nærmer seg. Vis at du gleder deg sammen med henne til bryllupet, så spør hun mest sannsynlig etterhvert:-)
OneOfTheBoys Skrevet 17. juli 2008 #11 Skrevet 17. juli 2008 Min søster skal gifte seg om en uke, jeg er ikke bedt i bryllupet..
* 5 om dagen * Skrevet 17. juli 2008 #12 Skrevet 17. juli 2008 den er litt verre å svelge, enn å ikke bli bedt om en forlover... men regner det er en grunn til at du enda ikke er blitt spurt om å være i din søsers bryllup.
OneOfTheBoys Skrevet 17. juli 2008 #13 Skrevet 17. juli 2008 Egentlig ikke. Aldri sagt et vondt ord til hverandre. Men moren hennes er sjalu fordi jeg er mannen hennes sitt første barn. Jeg hadde god kontakt med de i flere år i barndommen, og jeg og søsteren min var super gode venner. Men så fant jeg ut at konen til min far bare godtok dette fordi de prøvde å få det til slik at de kunne betale mindre barnebidrag. Nå føyer min far seg etter henne, og han tar ikke kontakt med meg. Søskene mine snakker jeg med jevnlig, men det er vel moren som ikke vil ha meg der..
OneOfTheBoys Skrevet 17. juli 2008 #14 Skrevet 17. juli 2008 Eller i ungdommen rettere sagt! Var hos de nesten annenhver helg på ungdomsskolen og første året på videregående. Jeg er nesten 22, og hun er 20 i dag så er ikke så lenge siden. ALLE syns det er utrolig rart, og forferdelig pinlig!! De bor i en bygd med 40 mennesker, gjetter meg til at de tenker sitt.. Synes ikke man er voksen nok til å gifte seg når det er mamma som bestemmer gjestelisten! Men så er jo aldri faren "hennes" blitt voksen heller så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå